11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    arw

inloggen via mobiel me op Time capsule

HAllo medemaccers,

Ik heb het volgende thuis staan ter info om een goed beeld te krijgen: Ingangssignaal internet —> loopt naar een speedtouch 780 dit kan niet anders ivm dat hier ook telefoon op binnenkomt. ik heb de time capsule aangesloten via de ethernet poort van de speedtouch. Ik kan de schijf van time capsule zien op mijn mac, internet werkt tot zover prima.

Maar nu bestaat er een mogelijkheid wordt er gezegd om vanaf iedere locatie in te kunnen loggen op mijn time capsule ook zou dit via mobile me account moeten kunnen maar hoe moet dit ??

Ik heb in systeemvoorkeuren al ingesteld terug naar mijn mac ook in time capsule mobiel me geactiveerd maar als ik inlog bij mobile me zie ik mijn mobile me schijf wel maar niet die van time capsule ??

Bijdrager
    wimbers
    Bijdrager
    arw

bedankt voor de tip maar ik kom er niet verder mee ik heb namelijk ook telefonie via de speedtouch lopen

Bijdrager
    arw

Heeft er niemand een idee ???

Bijdrager
    jabesse

Het zou niet beschikbaar zijn via de website van MobileMe. Alleen vanaf een andere Mac elders op Internet.

Bijdrager
    arw

allen via een andere mac of ook via een andere windows computer ?

Bijdrager
    jabesse
    ”jabesse”

Alleen vanaf een andere Mac elders op Internet.

”arw”

allen via een andere mac of ook via een andere windows computer ?

Een andere Mac.

Moderator
    Poezenbeest

Dit is een onderdeel van Back To My Mac…. Een functie die alleen beschikbaar is op Macs met Leopard…

Zoals je wellicht weet, is een PC met Windows net even een ander dingetje…

Bijdrager
    arw

JA dat begrijp ik maar ik is er geen mogelijkheid dat ik via een bepaalde weg kan inloggen via welke internet verbinding dan ook op mijn time casule ? is dat in te stellen ?

Bijdrager
    MacBooky

Ik heb hier een Lacie Nas waar dat wel op kan en die dienst heb ik maar even lekker uitgezet ….. dropbox voldoet meer dan uitstekend!

Bijdrager
    arw

het kan ook met time capsule zit een cd bij die instaleer je op windows en veel plezier maar dus niet allen via de mac

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.