12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

• Moderator
    Night

De enige juiste manier is om je te wenden tot de klantenservice van de beide bedrijven. Alleen zij kunnen je hierin van dienst zijn.

Bijdrager
    rubentus

Ik heb inmiddels al het nodige contact gehad met de klantenservices. Het enige wat zij me meedelen is dat het probleem in elk geval niet bij hun ligt. Iets waar ik dus weinig mee opschiet, vandaar dat ik dacht, misschien zijn hier mensen die wat meer weten.

Moderator
    Night

Nee het probleem ligt nooit ‘bij hun’. Heb je ze al eens verzocht je account te resetten? Zodat je een nieuw password toegezonden krijgt (of deze middels het bekende ‘bent u uw password vergeten?’ toegemaild krijgt)?

Bijdrager
    rubentus

Ja heb ik gedaan. Is mij een keer of 7 / 8 een nieuw password toegezonden maar telkens dezelfde blanco pagina. Bij Skrill heb ik dat inderdaad via de link ”password vergeten” meerdere keren geprobeerd maar daar ontvang ik niet eens een mailtje op terug, iets wat gewoon geautomatiseerd is natuurlijk.

Bijdrager
    Koning Frank

Probeer eens via een ander netwerk? -dus via een andere internetverbinding, bijvoorbeeld 3G/4G van je telefoon of via je werk-
    Maakt dat een verschil?

Bijdrager
    rubentus

Dat heb ik ook geprobeerd. Zowel op de 4G verbinding van mijn telefoon, uiteraard wel gewoon in een browser. Ook op een andere internetverbinding heeft dit alles niks opgeleverd.

Bijdrager
    Koning Frank

Dan kan het alleen maar aan de dienst zelf liggen, lijkt mij.

Moderator
    Night

Blijf volhouden en leg het voorval wederom bij hun TD neer.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    rubentus

Ja, beide diensten houden bij hoog en laag vol dat het zeker niet bij hun ligt. Maar ja, makkelijk gezegd. Ik zou ook niet meer weten waar het bij mij aan kan liggen. In elk geval zijn hebben beide instanties inmiddels bevestigd dat ze al mijn geld terug hebben gestort echter blijf ik het een raar verhaal vinden. Mocht iemand nog wat te binnen schieten dan hoor ik het graag.

Bijdrager
    Superwin

Hoi Rubentus,

Wat betreft William Hill ondervind ik precies dezelfde problemen als jij. Ook bij mij begonnen de problemen op 6 mei en krijg dus ook steeds een leeg scherm met die groene letters in de balk. Anderen kunnen wel gewoon op dezelfde laptop inloggen. Ik heb de helpdesk ook aangegeven dat het aan mijn account moet liggen. Op mobiel inloggen lukt ook niet. Zodra ze meer weten zullen ze me mailen, maar tot op heden (15 mei) nog niks gehoord.
    Lukt het bij jou al om weer in te loggen of heb je nog steeds dezelfde problemen.

Met vriendelijke groet

Bijdrager
    rubentus

Superwin,

Vervelend om te horen, maar geeft inderdaad wel weer aan dat het niet erg logisch is dat het probleem bij ons ligt. Mij zouden ze ook laten weten als ze meer weten, hebben ze inmiddels gedaan en aangegeven dat vast is gesteld dat de fout in elk geval niet bij hun ligt. Ik verwacht dan ook dat jij hetzelfde antwoord zal krijgen.

Inloggen lukt nog steeds niet. Heb inmiddels wel via de klantenservice al mijn balance laten uitkeren naar mijn bankrekening. Dat heb ik inmiddels weer terug. Wellicht dat ik binnenkort nog eens contact opneem en vraag of ze wellicht mijn bestaande account kunnen verwijderen zodat ik een nieuwe account kan openen.

Met vriendelijke groet

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.