3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Thomaso

[opgelost] Inloggen Prime Video app niet mogelijk Apple TV 4K

Beste lezers,

Ik probeer in te loggen op de Amazon Prime Video app op mijn Apple TV 4K. Echter krijg ik op het inlogscherm alleen maar vraagtekens te zien (zie de foto). Ook gebeurt er niets als ik één van de onleesbare knoppen aanklik, het ‘laad-rondje’ blijft dan draaien.

De app verwijderen en opnieuw installeren bracht geen soelaas, dit heb ik meerdere malen geprobeerd. Ik heb zelfs de Apple TV een aantal keer hersteld (zowel met iCloud-beginscherm aan en uit), ook dit mocht niet helpen. Daarnaast heb ik heb de wachtwoorden van Amazon Prime verwijderd uit iCloud-Keychain, dit in verband met een oud proefabonnement op Prime. Ook op de Prime Video-website staat de Apple TV niet genoemd onder “my devices”.

Het is tot op heden onmogelijk om in te loggen en ik kan geen andere opties meer bedenken.

Graag hoor ik of jullie nog suggesties hebben.

Alvast bedankt!

Thomas

• Dit onderwerp is gewijzigd 6 dagen, 10 uur geleden door  Thomaso. Reden: Opgelost

Moderator
    Night

Je bent (helaas) niet de enige. Zowel Apple als Amazon zijn met het probleem bezig. Kun je for the time being niet inloggen op je mac en dan via screen-mirroring de zaak naar je ATV4 afspelen (AirPlay)?

Bijdrager
    Thomaso

Bedankt voor je snelle reactie Night!

Ik had die post helaas over het hoofd gezien in mijn zoektocht naar een oplossing.

Maar ik weet nu in ieder geval dat het niet aan mij ligt. AirPlay zal voorlopig even moeten volstaan totdat er een oplossing komt.

Nogmaals bedankt!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.