4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Blieper

Inloggen op Windows duurt langer sinds update 10.9.2

Goededag,

Ik kon voorheen altijd vrij snel naar de ‘Mijn documenten’ map van een windows machine, maar sinds ik de update naar 10.9.2 heb gedaan is er volgens mij iets veranderd, als ik die map nu open dan krijg ik de map wel te zien, maar dan moet hij eerst allle icoontjes opbouwen en dat duurt vrij lang en het bestand dat ik er dan op wil slepen, dat duurt soms wel erg lang. Nou zou het ook aan dat DOS-hok kunnen liggen, maar het is sinds de update naar 10.9.2.
    Hebben meer mensen hier last van?

Bvd, gr. Blieper

Bijdrager
    madcat

in principe staat OSX en bootcamp los van elkaar en zou een update onder OSX geen invloed moeten hebben op windows.

Op bedoel je dat je onder OSX de “my documents” folder op de windows partity wilt bekijken?
    Het zou kunnen dat dit even opnieuw gebufferd moet worden na de update.
    probeer eens onder disk utility de verify/repair disk en de verify permissions

Bijdrager
    macpro

Nee, geen last van. Ik kan hier gewoon diverse Windows shares benaderen en zie (vrijwel) meteen de inhoud van die shares.

@madcat
    : met bootcamp of de windows partitie heeft dit niets te maken.

Bijdrager
    Blieper

Nee, het is echt de map ‘Mijn documenten’ van een PC(windows) in het netwerk. Ik zet op mijn Mac geen windows:wink:

@MacPro
    : Bedankt, fijn om te weten, ligt het wellicht ook nog aan de PC:roll:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.