4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    coupje

Inloggen niet mogelijk. Het maximale aantal gratis accounts is geactiveerd.

Hello again.

Mijn dochter heeft de oude iphone 3gs gekregen van mijn zus. Daarvoor had een ander familielid die. Nu heb ik alles geïnstalleerd maar 3 dingen lukken van geen kanten.

1. Ik kan geen icloud account aanmaken
    2. Bij het inloggen op Icloud zegt hij ‘Inloggen niet mogelijk. Het maximale aantal gratis accounts is geactiveerd op deze Iphone.
    3. We kunnen ook geen back-up maken dan zegt hij ‘Itunes kan geen reservekopie maken van de Iphone omdat er geen sessie met de Iphone kan worden gestart’.

Allemaal bizarre dingen die ik nog nooit heb gezien met mijn iphone’s.

Wat doe ik hier verkeerd of wat doe ik tekort.
    Ze kijkt er zo naar uit om haar iphone te gebruiken en ik zit al te prutsen van gisteren 18 uur.

En toevallig is haar pc deze morgen gecrasht, helemaal dood dus en moest ze een nieuwe halen (examen dus kan niet zonder).

Mochten jullie me helpen dan graag. Ook al is het een oude het zou leuk zijn mocht hij deftig werken ├ę.

Grt
    Coupje

Bijdrager
    Jore

Wat je het best zou doen is instellingen-> algemeen-> opnieuw instellen-> wis alle inhoud en instellingen.
    En dan als je de iphone opnieuw moet instellen maak je een iCloud id aan .
    Dat zou ik doen.

Bijdrager
    Maurits

ad 1)
    Gratis iCloud accounts (met email adres @icloud.com) kan inderdaad maar 3 x, maar als je een ander email adres hebt, kan je dat gebruiken om een icloud account te maken (met als naam je email adres) waarmee je kan backuppen enzo.

De andere twee foutmeldingen zijn zo te zien gevolg van de probleem 1.

Inactief
    Anoniem

Het is maar mogelijk om per apparaat 3 keer iCloud voor een AppleID’s te activeren. Dit heeft niets te maken met het e-mailadres ‘@icloud.com’, waar er in principe meerder van per AppleID kunnen worden aangemaakt. De opmerking van mjsanders klopt in deze dan ook niet.
    Probleem een en twee worden hierdoor veroorzaakt.

Probleem drie is hier niet aan gerelateerd. Probeer eens een andere computer hiervoor of zet het toestel in geforceerd herstel modus als er toch geen informatie is die verloren kan raken.

http://support.apple.com/kb/HT1808?viewlocale=nl_NL

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.