4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Gertf

    Inloggen iTunes Store lukt niet (meer)

    Als ik ingelogd ben bij iTunes en bervolgens klik op “toon account” moet ik mijn wachtwoord opgeven. Als ik dat wachtwoord intikt, verschijnt even later hetzelfde scherm nogmaals. Het lukt dus niet om mijn account te wijzigen. Ik gebruik voor alles van Apple dezelfde ID, op alle andere plekken kan ik probleemloos inloggen, in de store helaas niet.

    Bijdrager
    Gertf

    Opgelost! Blijkt te maken te hebben met de cookie instellingen in Safari. De instelling moet staan op “van derden en van adverteerders”

    Bijdrager
    wouter57

    Wat heeft de App store en/of iTunes te maken met Safari ?.

    Bijdrager
    Gertf

    Dat vroeg de adviseur van Apple Care zich ook af, hij moest het intern ook navragen en dat duurde best lang.
    Toen hij met die oplossing kwam, was hij ook verbaasd. Hij gaat er een aantekening van maken om het bij andderen bekend te maken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.