7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Marcel

Inloggen in AppStore lukt niet meer

Na de laatste upgrade naar OS X El Captain kom ik niet meer ingelogd bij de AppStore.
    Na het invoeren van inlognaam en wachtwoord loopt de App helemaal vast en kan ik alleen nog stoppen via ‘Forceer stop’.
    Via iPad en iPhone lukt het wel.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door  Poezenbeest.

Bijdrager
    makasa

http://www.apple.com/support/systemstatus/ Lees eerdere berichten. Er is een storing

Bijdrager
    Marcel

dankjewel, daar ben ik inmiddels achter gekomen.

Bijdrager
    pwgiskes

Bij apple is het groen, maar mij lukt het ook nog steeds niet om enige reactie van de Mac Appstore te krijgen.
    Geen crashes, venster opent wel, maar er komt geen inhoud.

Bijdrager
    Marcel

Ik kom nog steeds niet in App Store en iTunes.
    Updaten blijft hangen. Al vanalles geprobeerd.

Bijdrager
    Marcel

Ben ontzettend beperkt. Ik kan zelfs mijn iPhone en iPad niet meer via iTunes synchroniseren. Na invoeren wachtwoord loopt hij vast.
    Ik heb al van alles uitgeprobeerd. Wie heeft nog een goeie tip?

Bijdrager
    Macshifter

Dus toch nog iemand anders met dit probleem. Dacht al dat ik de enige was ..
    Ik heb dus exact hetzelfde probleem en heb ook al van alles geprobeerd; Apple Helpdesk aangeschreven, forums afgestruind, El Capitan opnieuw geïnstalleerd, nieuwe Apple ID aangemaakt maar het haalt allemaal niks uit. Er staan nu 4 updates te wachten en als ik die wil installeren en ik voer mijn wachtwoord in dan blijft de App Store hangen en moet ik hem geforceerd afsluiten.

Ben hier inmiddels al een maand zoet mee, om moedeloos van te worden ..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.