6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    wouterw

Inloggen El Capitein

Goedenavond,

Gisteravond heb ik de nieuwe OSX gedownload en zojuist heb ik het geïnstalleerd.
    Ik kreeg meldingen van mijn mail dat wachtwoorden niet meer klopten, dus wilde even m’n macbook opnieuw opstarten.
    Nu is mn macbook opnieuw opgestart, maar kan ik niet meer inloggen. Ik voer mn wachtwoord in, maar dan loopt het balkje niet vol. Heeft er iemand ervaring mee? Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt!

Groet,

Wouter

Bijdrager
    vdlindenmark

Waarschijnlijk is je wachtwoord je iCloud wachtwoord (dat is bij mij wel zo).
    Mogelijk dat, omdat je iCloud wachtwoord gewijzigd is, op je mac je direct al het nieuwe wachtwoord moet invullen.

Als je het nieuwe wachtwoord niet meer weet dan kan het mogelijk werken als je het wachtwoord veranderd via iCloud.com op een andere computer.
    Maar dit weet ik niet zeker.

Bijdrager
    wouterw

Dank voor je reactie.
    Het is niet dat ik een verkeerd wachtwoord heb ingegeven. Ik heb m’n oude wachtwoord en die van icloud gebruikt en beiden werken niet. Ook heb ik een random ander ww geprobeerd en toen stond schudde het ww dat het fout was!
    Nu osx opnieuw installeren!

Bijdrager
    vdlindenmark

Dat zal het waarschijnlijk oplossen ja. Voor zolang je niks belangrijks kwijt bent en gisteren pas geüpdatet hebt, dan kan dat nu niet zoveel kwaad:)

Bijdrager
    wouterw

Even een update:
    Gisteravond heb ik OSX een keer opnieuw geïnstalleerd en nu werkt alles als een zonnetje.
    Ik moest wel van al mijn mailaccounts de wachtwoorden opnieuw invullen, maar daar is overheen te komen!

Bijdrager
    Arnold023

hoi,

inloggen met je 4 cijferig wachtwoord wat je op je mac gebruikt

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.