11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    jackybe67

inloggen ebay met safari

Heel raar voorval :

Als ik wil inloggen op ebay en vul mijn gebruikersnaam en wachtwoord in dan verbind safari mij niet door naar site maar kom ik steeds terug op inlogvenster. Bij firefox heb ik dit probleem niet.

Bijdrager
    Turbanus

Dat heb ik met Safari nog nooit beleefd. Ben benieuwd of er meerdere reakties koemen.

Bijdrager
    spoonwizard

heb ik ook, elke keer.

ebay is de enige site die ik met firefox bekijk, noodgedwongen. Vraag me ook af hoe het komt.

Bijdrager
    denboris

dit is een gekend probleem bij ebay, ik kreeg eens een mail ofzo dat ze bezig zijn met dat probleem op te lossen…
    maar dat is ook al 3 maanden geleden…

ff afwachten dus.

Bijdrager
    KR1275

Ik heb hier nimmer problemen mee gehad. Vreemd.
    Misschien cachebestanden en cookies een keer verwijderen? Ik doe maar een suggestie…

Bijdrager
    AdriaanB

ik heb de laatste tijd niet op ebay gezeten, maar dit heb ik nog nooit gehad!!!

Bijdrager
    rolandvc

Het is een probleem bij ebay België. Er wordt al jaren een oplossing beloofd.
    Ebay Nederland heeft dit probleem niet.
    Je kan het omzeilen door ofwel met Firefox te werken ofwel door met Safari op ebay internationaal in te loggen met je gebruikersnaam en van daaruit door te linken naar ebay België.

Bijdrager
    Vitamine Apple

Dat heb ik niet, ik heb wel iedere keer dat ik op eBay komt dat er staat: Hallo <username>! en dat ik vervolgens toch moet inloggen met de gegevens die toch al automatisch ingevuld worden, beetje dubbel.

Bijdrager
    Turbanus

Dat is voor je eigen veiligheid vitamine.
    Vreemd dat eBay dat niet standaard heeft geregeld en dat er dus nationaal verschillen kunnen zijn. Zou dat dan een Belgische programmeur op z’n geweten moeten hebben? Dat ken ik me toch niet voorstellen. eBay is zo’n groot bedrijf.

Bijdrager
    jackybe67

Als ik via ebay.nl inlog is het probleem opgelost……raar

Bijdrager
    karllaurent
    ”rolandvc”

Het is een probleem bij ebay België. Er wordt al jaren een oplossing beloofd.
    Ebay Nederland heeft dit probleem niet.
    Je kan het omzeilen door ofwel met Firefox te werken ofwel door met Safari op ebay internationaal in te loggen met je gebruikersnaam en van daaruit door te linken naar ebay België.

Klopt. Het heeft te maken met de keuze die je moet maken tussen het Nederlands en het Frans
    http://my.benl.ebay.be of http://my.befr.ebay.be en om een of andere reden kan Safari daar nier mee overweg. Camino en Firefox wel.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.