12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

Inloggen bij Twitter op iPhone

Hoi,

Ik heb een probleempje.. Telkens als ik inlog bij Twitter op mijn iPhone – ongeacht de app (Tweetbot, Twitter etc.) – geeft hij een foutmelding dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet herkend worden.

Toch weet ik 100% zeker dat ze kloppen, omdat ze het op de officiële Twitterwebsite (zowel mobiel als desktop) wel doen..

Wat is er aan de hand..?

Rainier

Bijdrager
    ndunsbergen

probeer eens via instellingen >>> Twitter >>> Voeg account toe

Die app die je daar kan downloaden is de ”officiële” app

Geblokkeerd
    Anoniem

Heb ik al gedaan, alleen ook in die app werkt het niet..

Bijdrager
    ndunsbergen

hmm… je hebt wel een goede internet verbinding? Zo wel met de router als van de provider.

Geblokkeerd
    Anoniem

De internetverbinding werkt prima, ook op de computer..

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Vraag gewoon een nieuw wachtwoord aan, en log daarmee in. Dan weet je zeker dat het klopt. En ook de juiste gebruikersnaam/het juiste e-mail adres gebruiken.

Het zal echt niet aan die Apps liggen, omdat ze allemaal dezelfde melding geven.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb zojuist mijn wachtwoord veranderd, maar nog steeds werkt het niet op mijn iPhone.

Bij Twitter krijg ik nog dezelfde melding en nu geeft Tweetbot de melding: ‘Failed to contact Twitter’..

Bijdrager
    100percentme

Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Als alleen TS het heeft, ligt het aan zijn iPhone.

Bijdrager
    100percentme

Misschien moet je trouwens even proberen om met een ander account aan te melden

Geblokkeerd
    Anoniem

Met een ander account aanmelden werkt ook niet..

Geblokkeerd
    Anoniem

Stel, ik zou eerst een reservekopie maken, dan mijn iPhone herstellen en vervolgens de reservekopie terugzet: zijn dan al mijn behaalde levels in Angry Birds en Cut the Rope weg of staan die opgeslagen in mijn reservekopie?

Bijdrager
    100percentme

Ze zijn opgeslagen in je reserve kopie. Maar voor de zekerheid kun je een reservekopie van je savegames maken. Zie:

iOS: Een backup van ‘savegames’ maken

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.