5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    celie

Inloggen Apple ID

Hallo
    Ik ben van provider veranderd
    Maar mijn nieuwe mail adres veranderen in iCloud
    (apple ID) lukt mij niet. Misschien zie ik iets over het hoofd?
    Nu heb ik problemen met inloggen op de apple ID
    (wachtwoord klopt niet)

Bijdrager
    GoeieDag

Het Apple ID ww heeft niks met je provider, of de wisseling van provider, te maken.

Bijdrager
    gipsman

Het wachtwoord van apple blijft uiteraard hetzelfde los van je inlog bij je provider., zoals Goeidag al zei.
    Je moet enkel je nieuwe mailadres toevoegen aan je apple ID en er het hoofdadres van maken. Daarna kun je het oude mailadres verwijderen.
    Dit moet ook op andere apparaten gewijzigd worden, bv. op een iPad of appleTV.
    Als je apple ID een apple emailadres is dan kun je dit niet veranderen, tenzij door een alias die je eventueel hebt.
    Als je vorige provideradres al gedeactiveerd is dan kan apple je geen info meer sturen op dat adres. Je hebt wellicht een reserveadres ingevoerd en dan komt de info daar terecht.

Bijdrager
    celie

Ik wilde idd mijn nieuwe mailadres als hoofdadres veranderen in Apple ID. Maar alles blijkt aan dit account gekoppeld te zijn
    AppleID, iCloud, itunesstore, App store…. Facetime enz enz enz
    Dus ik moest eerst overal uitloggen. Macbook en Iphone, en weer overal weer het nieuwe mailadres invoeren en inloggen
    Effe een uurtje mee zoet geweest. Het ziet er naar uit dat het nu goed is. Dank u

Bijdrager
    makasa

Neem dan een provider onafhankelijk mail adres en gebruik dat. Zo blijf je in de toekomst verschoont van dergelijke ingrepen bij overstappen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.