3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    florisblog

Inloggen

Hoi, ik ben een amateur website bouwer, heb een domein en wil graag een inlogsysteem op mijn website. Ik maak mijn website met IWeb en ik heb een database gemaakt bij mijndomein. Kan iemand mij helpen? Als het niet kan, zijn er dan nog andere alternatieven?

Bijdrager
    Shmoo

Wat probeer je te bewerkstelligen?

Want wat jij wilt maken is denk ik niet voor iemand weggelegd zonder ervaring laat staan dat iWeb hier i.c.m. de juiste tool voor is en -/of het veilig is wat je wilt gaan doen.

Google op WordPress en installeer dat eens dan heb je een CMS + inlog-systeem kant-en-klaar het enige wat je dan nog hoeft te doen is gebruikers aanmaken. Via de WordPress plugins kun je dan je website uitbreiden qua functionaliteiten maar vergeet niet dat WordPress geen abracadabra -tool overal zitten limieten aan verboden.

Maar ik denk dat WordPress voor mensen zonder enige ervaring de beste manier vooruit is om kennis te maken met websites bouwen zonder dat je de hele materie hoeft te leren aan de achterkant.

Bijdrager
    florisblog

@Shmoo Oke, ik was daar inderdaad al bang voor. Maar hartelijk bedankt voor de tip! Ik zal kijken of ik dan nog wat leuks daarmee kan doen.:)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.