8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Tim Favier

inlog problemen

Beste allemaal,

Ik heb een macbook pro. Als ik ‘m opstart, krijg ik niet het bekende inlog scherm. In plaats daarvan toont het scherm afwisselend twee plaatjes die zeggen dat ik de aan/uit knop in moet drukken om ‘m opnieuw op te starten. Zie de foto’s hieronder. Maar: opnieuw opstarten helpt niet. Ik krijg steeds weer dezelfde plaatjes.

Kent iemand dit probleem?

Groeten, Tim

Bijdrager
    OMT-fan

mmm Hij vraagt om de muis en toetsenbord aan te zetten.

Even proberen de PRAM te resetten, opstarten met cmd, alt en P enR ingedrukt houden tot 2x “Boing”

Bijdrager
    Tim Favier

Hoi OMT fan,

Dank voor je reactie. Ik heb drie keer geprobeerd een PRAM reset uit te voeren, maar zonder succes. Hij gaat gelijk over naar de twee bovenstaande plaatjes. Zonder “boing”.

Groeten, Tim

Bijdrager
    makoe

SMC reset al geprobeerd?
    Of opstarten in Veilige Modus?

Bijdrager
    McPim

Hardwareprobleem vrees ik. Losse of gecorrodeerde trackpad connector.

Bijdrager
    Tim Favier

Ah, dank je wel. Dat moet het zijn.

Ik heb de macbook net iets meer dan een jaar. Maar een half jaar geleden is de trackpad en keyboard vervangen, vanwege een probleem (ze reageerden niet, maar toen kreeg ik niet die twee plaatjes te zien). Nu is er dus een ander probleem met de verbinding. Terug naar de MAcRepair dus. Het zal waarschijnlijk nog onder de garantie vallen.

Dank je!

Groeten, Tim

Bijdrager
    McPim

Ik zie dat je hier inderdaad ook al een probleem had met de MacBook.. Als het nu alleen de connector is dan is dat een eenvoudige reparatie. Succes!

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  McPim.

Bijdrager
    McPim

(En mochten ze moeilijk doen: het lijkt mij met bovenstaande link vrij aannemelijk dat dit probleem met de vorige reparatie te maken heeft. En op die reparatie zou je garantie moeten hebben.)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.