26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:

Bijdrager
    Chafik

Inlog Gegevens Kwijt

Hoi,

Ik heb een Powerbook G4 Gekocht
    Voor 200 euro , Maar als je het opstart vraagt i die inlog
    gegevens die heb ik niet weten jullie meschien een manier hoe ik er tog in kan komen.

Mvg,Chafik

Bijdrager
    nielsje

PowerBook G4 voor 200 euro en geen inloggegevens..
    Klinkt als geen zuivere zaak!!

Bijdrager
    xkrprtl

Opstarten vanaf installatiecd. Dan boven in de balk staat iets als meer opties (‘tis al laat;) ). Daar staat ook de mogelijkheid tussen om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Succes!

Bijdrager
    Chafik

Ik heb er geen echt verstand van dus dacht mooie laptop ziet er leuk uit dus koop hem
    Was wel met papieren etc hehehe.

Bijdrager
    Xigh

Was Turbanus niet een Powerbook kwijt?
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=93598&start=0

Bijdrager
    Chafik
    ”gebruiker_01″

Opstarten vanaf installatiecd. Dan boven in de balk staat iets als meer opties (‘tis al laat;) ). Daar staat ook de mogelijkheid tussen om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Succes!

dus cd derin en opnieuw starten klaar :S maaar als ik dat doe komt er niets draait die ding onder die appel logo en dan tsjaa vraagt i weer inlog

Bijdrager
    Chafik
    ”Xigh”

Was Turbanus niet een Powerbook kwijt?
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=93598&start=0%5B/quote:41d1bd040d%5D

Dus als hij 1 kwijt is moet je niet bij mij komen ouwe hoeren
    Ik heb hem al 2 weken

Bijdrager
    Xigh

Je moet met C ingedrukt opstarten.

En over dat ouwehoeren. 200 euro voor zo’n laptop is heel weinig geld. En als jij hem al twee weken hebt vraag ik me af hoe het komt dat jij er nu pas mee komt om een oplossing te zoeken. Je kan het ons niet kwalijk nemen dat wij een beetje achterdochtig zijn.

Bijdrager
    xkrprtl

We wants it, we needs it. Must have the precious. They stole it from us. Sneaky little hobbitses. Wicked, tricksy, false!

Bijdrager
    Chafik

Lol maar ik doe het met een xp cd kan dat ook ?

Bijdrager
    xkrprtl
    ”Chafik”

Lol maar ik doe het met een xp cd kan dat ook ?

Hahaha! Nee.

Misschien toch van een vrachtwagen gevallen?

Bijdrager
    LEXY

Leuke grap, geiteneukert!

Bijdrager
    Chafik
    ”LEXY”

Leuke grap, geiteneukert!

ahhahahahahahahahahaha , jij bent gestoord ouwee 8)

Bijdrager
    LEXY

Kunnen we mekaar een hand geven…:evil:

Bijdrager
    Chafik
    ”LEXY”

ahah ik heb je toegevoegd op msn:p jij word mij nieuwe vriend Klootzak hahahuauhahaah:D

Bijdrager
    LEXY
    ”Chafik”
    ”LEXY”

ahah ik heb je toegevoegd op msn:p jij word mij nieuwe vriend Klootzak hahahuauhahaah:D

Gelukkig, heb ik in ieder geval één vriend. Ik ben wel homo, is dat erg?

Bijdrager
    Chafik
    ”LEXY”

Gelukkig, heb ik in ieder geval één vriend. Ik ben wel homo, is dat erg?

Homo ? als je me maar helpt verder hoef ik niks van je hahaha :evil:
    Word bijna een dating site

Bijdrager
    LEXY

Heb je ook leuke broers?

Bijdrager
    Juch

LOL!

Bijdrager
    Xigh

Meerdere leuke broers?

Bijdrager
    Oppie

Gaat lekker jongens!

En nu maar naar de lounge; dit onderdeel hier heet ‘Het OS’ en daar past geen elkaar afzeikende slow chat.

Bijdrager
    Xigh

Eigenlijk weet ik niet hoe het nu zit met dit topic. In het begin kwam het vermoeden dat deze laptop misschien net uit de vrachtwagen voor Chafik gevallen was. En daarna kwam hij met de opmerking dat het om een Windows XP cd ging.
    De enige tip die ik dus nog kan geven is: rij nog maar wat langer achter de vrachtwagen aan want je hebt ook nog een Mac os X cd nodig.

Bijdrager
    iPodder

Ik vind het maar een raar zooitje. Iemand heeft voor heel weinig een laptop op een zeer vreemde manier. Hij wil er niks over zeggen, en heeft de ballen verstand van OSX. Vraagt zelf of het ook kan met een Windows XP cd. De laptop is dus verkregen via het illegale circuit.

Verder vind ik het taalgebruik van de persoon onder de maat, die doe je maar via msn, niet op een openbaar forum.

Succes verder met je Powerbook, ik hoop dat je kan genieten van gestolen laptops…..:?

Bijdrager
    LEXY

Het is toch duidelijk dat meneer ‘Shaslick’ zich voordoet als een foute Turk/Marokkaan en hier even een vuurtje wil stoken?! Niet serieus op reageren want dan lacht ie zich alleen nog maar meer rot en daar is het hem om te doen.

Bijdrager
    Turbanus

Heb je ook een foto va dat Powerbook?

Bijdrager
    iPodder
    ”LEXY”

Het is toch duidelijk dat meneer ‘Shaslick’ zich voordoet als een foute Turk/Marokkaan en hier even een vuurtje wil stoken?! Niet serieus op reageren want dan lacht ie zich alleen nog maar meer rot en daar is het hem om te doen.

Laat hem dan oprotten, zijn ip blocken :?
    Kinderen…..

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.