11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Indomarco

Inkt in MBP

Bij t wisselen heb een vulling van mijn vulpen on mijn toetsenbord laten vallen en is er inkt tussen de toetsen gelopen. Met een doekje heb ik t zichtbare weggekregen, maar er is veel er tussen gedropen. Na een paar minuten onder de kraan werd het water weer helder, maar t beeld was in eens weg. Kan t zoveel kwaad, inkt in een toetsenbord?

Het is een MBP 15″retina early 2013

Bijdrager
    SMTR
    Indomarco op 01 april 2015

Na een paar minuten onder de kraan werd het water weer helder

Verduidelijk even… Wat heb jij enkele minuten onder de kraan gehouden?

Bijdrager
    bummenawt

1 april?8-O

Bijdrager
    fixar

Je kunt het het beste met wat Tippex behandelen. Daarmee zie je er al snel niets meer van.

Bijdrager
    SMTR

MBP een kwartiertje in de oven of magnetron laat alle vocht/inkt ook verdwijnen!

Bijdrager
    Usain

Ik keek even naar de leeftijd in OP’s profiel. Mensen van 47 komen altijd met zulke kut grappen.

Bijdrager
    penseel

Maar wel leuk.

Bijdrager
    Afroman

Hij zit toch op het GLR. Even de directie aanspreken en een nieuwe MacBook staat op zijn bureau.

Bijdrager
    Indomarco

Dank voor jullie reacties:
    • ja, het was 1 april
    * ja, ik ben 47 met k** grappen, doch over 2 weken 48 (dan worden de grappen scherper)!
    • nee, directie zal mij vermanend aanspreken en de reparatierekening onder mijn neus duwen.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, het is hard lachen.:)

Ik vond het bijna leuk.

Bijdrager
    sunapple

Ik las over het stukje met het water heen, maar de rest vond ik best geloofwaardig. Er zijn gekkere vragen gesteld op dit forum..:lol:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.