4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    napeltje

inkomende mail werkt niet

Heb de laatste 2 weken problemen met mijn inkomende mail van mijn eigen domein.
    Soms krijg ik wel mail binnen (de mails zijn wel te zien via webmail), via mijn iphone komen ze wel binnen
    als ik de accounts verwijder dan lukt het soms weer om mail binnen te halen maar daarna stopt het weer.
    Mail geeft meestal ook geen indicatie dat er iets mis is, soms draait het ‘wachticoontje’ wel lang en soms geeft hij aan geen contact te kunnen maken met de server
    mail versturen is geen probleem ook al gaat het via dezelfde server
    alle software is up-to-date
    er staan geen berichten meer op de server, dus deze kan ook niet vol zijn
    internet werkt en de het hostingsbedrijg (hosting2go) heeft niets veranderd aan de servers
    ik heb zelf niet veranderd aan mijn mail accounts
    Dus sta ik voor een groot raadsel wat me al 4 volle dagen heeft gekost

Iemand een idee waar ik het moet zoeken? Alvast bedankt!

Lid
    Pepperonie

Je moet even bij je hostingprovider na gaan of je SSL nodig hebt voor het ophalen van je mail, via welke poort de mail binnengehaald moet worden en welke indentiteitscontrole wordt gebruikt. Deze instellingen kan je veranderen onder de Accounts instellingen en dan de Tab Geavanceerd.

Bijdrager
    napeltje

Heb dat zeker nagekeken, maar geen ssl en de poort klopt ook. Het heeft daarvoor 1,5jaar goed gewerkt en nu ineens niet meer
    Maar bedankt voor het meedenken

Bijdrager
    1984
    napeltje op 05 april 2011

(de mails zijn wel te zien via webmail)

Goed om daar als eerste te kijken, voor je gaat rotzooien aan je instellingen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.