9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    sedikit

in te vullen belastingformulier vergelijken met ingevuld.

-Ik ben bezig Aangifte IB 2010 in te vullen. Ik wil dit formulier tijdens het invullen vergelijken met de al ingevulde Aangifte IB 2009.
    -Het in te vullen formulier staat op de iMac G5, en de al ingevulde Aangifte IB 2009 heb ik overgebracht via een USB-stick op de iMac G4 ernaast.
    -Op de G4 blijkt die Aangifte 2009 echter plotseling oningevuld te zijn!
    -Vraag:
    Wat moet ik doen, zodat die oude Aangifte 2009 ook op de iMac G4 te lezen is.
    Alvast mijn dank!

Bijdrager
    justhan

Misschien kun je de reeds ingevulde aangifte 2009 afdrukken als pdf op je G4 en – vooropgesteld dat de gegevens dan wel ingevuld zijn – de pdf overbrengen naar je G5.

Bijdrager
    sedikit

Bedankt! Meteen geprobeerd. Maar bij “print” kun je alleen maar het overzicht kiezen, en/of een bepaalde pagina. Dat schiet dus ook niet op. Heb ook de methode zojuist tevergeefs geprobeerd het bestand te verzenden met bluetooth. Na ontvangst ook een leeg bestand.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Misschien kun je oude aangiftes downloaden vanaf de belasting site?

Bijdrager
    sedikit

@hendrik ijzerbrood,
    Laat ik dat nou juist ook bedenken! Er staat mij iets bij dat ik die mogelijkheid op de site van de Belastingdienst ben tegen gekomen. Bedankt. Maar ik vermoed dat het met de bevoegdheden/account e.d. te maken heeft van die iMac G4.

Bijdrager
    TheBigZ

Heb je het IBD bestand ook meegekopiƫerd?

Bijdrager
    sedikit

@TheBigZ,
    Ook bedankt voor de moeite. Maar dat bestand, daar gaat het nu juist over. Bovendien het staat in mijn “home-directory” zoals de Belastingdienst het kennelijk graag heeft(!).

Bijdrager
    TheBigZ

Bij mij staan die .IBD bestanden in:

/Users/<ikke>/Documents/Belastingdienst/ib2009/12345678.IBD

Dus niet direct in mijn thuismap.

Bijdrager
    sedikit

Verdomd! Je hebt gelijk! Behalve dat ze bij mij in de thuismap/Belastingen staan, waarschijnlijk zelf gemaakt, en daarin “gesaved”, heb ik inderdaad ook thuismap/Documenten/Belastingdienst, waar alle mappen staan waarin de aangiftes zouden moeten zitten, maar die zijn allemaal leeg! Ik heb zojuist daarin een kopie geplaatst van de aangifte 2009, in de betreffende map. Ga dat vanavond dan vanuit die map, die Aangifte overbrengen naar de iMac G4. Maar ik besef meer en meer dat dit wel erg op amateuristisch geknoei & gepruts gaat lijken..En als het dan weer niet lukt: het zij zo. Dan maar twee geopende formulieren in hetzelfde venster.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.