8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    spywurm

Ingebouwde iSight niet aangesloten (OPGELOST)

Ik heb volgend probleem: Ik heb net mijn MacBook opnieuw geformateerd met een clean install, en heb alles er af gesmeten wat ik niet meer nodig had (zoals bv. GarageBand).

Nu heb ik mijn harde schijf geformateerd als HFS+ en Mac OS X 10.4.8 opstaan. Als het welkomvenster verscheen en alle instelde heeft hij NIET gevraagt voor een foto te maken voor mijn accauntafbeelding maar rechtstreeks naar mijn accaunt gegaan. Als ik nu PhotoBooth wil openen zegt hij het volgende:

”PhotoBooth”

Photo Booth kan niet worden geopend omdat de camera gebruikt wordt door een ander programma. Sluit het programm dat gebruikmaakt van de camera en probeer Photo Booth vervolgens opnieuw te openen.

Als ik dan in accauntinstellingen een eigen foto wil maken met mijn iSight zegt hij dat mijn camera niet aangesloten is.

Weet iemand dit probleem te verhelpen?

Bedankt voor jullie reacties,
    Spywurm

Bijdrager
    Mateusz

<offtopic>accaunt?! 3x fout.. account….</offtopic>

tip run een hardware test…

Bijdrager
    Esquare

Probeer dit eens: zet je MacBook uit, haal hem van de stroom en verwijder de batterij. Wacht een paar minuten, druk de aan-knop vijf seconden in, doe de batterij er weer in en verbindt hem weer met de stroom. Herstart.

Zie ook: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93240 en http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=303319

Bijdrager
    Napsju
    Bijdrager
    Turbanus

Of leg het Macbook eens op z’n kop terwijl je opstart. Dan kun je zien of er een draadje los zat.

Bijdrager
    Esquare
    ”Turbanus”

Of leg het Macbook eens op z’n kop terwijl je opstart. Dan kun je zien of er een draadje los zat.

”Turbanus”

Je leest hier de leukste berichten tegenswoordig…..

:D

Moderator
    unSOUND

Even opstarten in Safe Mode, daarna herstarten in normal mode.

Zou moeten werken.

Bijdrager
    spywurm

OK, probleem opgelost, ik heb hem een paar keer in safe mode opgestart. Nadien werkte mijn iSight in normal mode.

Bedankt voor jullie reacties,
    Spywurm

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.