10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    iAgree

Ingebouwde i-Sight en blauw beeld op websites.

Hallo daar , ik ben een macbook en als ik deze gebruik op sommige webcam sites, die volgens mij onder java draaien, zoals bijvoorbeeld jmeeting.com dan geeft de cam alleen maar beeld met een blauwe waas, weet iemand hoe dit komt en of daar iets aan te doen is ?

En ook of het met de iMac’s met ingebouwde webcam hetzelfde gebeurt, met een externe iSight is me beeld op dezelfde website namelijk wel gewoon goed( via een power mac G5 ).

Ik vind het een beetje raar :?

Bijdrager
    Koen K

En de externe iSight op je Macbook?

Bijdrager
    iAgree

Niet geprobeerd , en was ik ook niet echt van plan, gezien ik niet me externe isght wil meenemen met me mac book, er zit er tenslotte 1 ingebouwd.

Verder kan ik me voorstellen dat het een conflict zou kunnen geven met 2 isights aan dezelfde mac.

Bijdrager
    Koen K

Dan weet je of het aan je ingebouwde iSight (+bedrading) ligt of dat het een softwareprobleem is…

Bijdrager
    iAgree

Beide cameraas werken met software dus dat zegt daar niets over , maar goed ik zal eens proberen of het kan.

Bijdrager
    iErikG5

Hoi,

Dit probleem ook gehad op een site, bleek mijn cam niet goed ingesteld te staan.
    Ga op het schermpje staan wat dus niet goed werkt en gebruik ctrl en tab en dan kom je bij de instellingen van de iSight.
    Hoop dat dit voldoende is.

Groet!

Erik

Bijdrager
    iAgree

Ik ga het proberen , ben benieuwd, dank je zover .

Bijdrager
    iAgree

Helaas dat werkt op deze site niet ik krijg helemaal niet te zien, en als ik dan naar het config scherm ga via de site dan staat er use quicktime to configure , meer niet.
    Iemand anders misschien nog een suggestie ?

Bijdrager
    iAgree

Het zou kunnen zijn omdat deze site via safari werkt met de cam en geen stand alone ofzo is.

Bijdrager
    sawtooth

Dit “blue webcam” probleem speelde ook in eerdere versie van Mercury Messenger

Home

ze hebben het daar uiteindelijk gefixed, maar het heeft wel een tijdje geduurd.
    Ik raad je aan het forum van mercury eens te bezoeken en kijken hoe men dat gefixed heeft.
    Het is in ieder geval een conflict tussen Java en de Isight.

succes!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.