9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Saabs

ING NL App in Belgische Store

Dag allemaal,

Ik heb een account in de Belgische Store, maar zou graag de ING App wensen te downloaden van Nederland, omdat ik in Nederland verblijf en hier ook een rekening heb. Als ik de App wil downloaden kom ik op de Nederlandse Store, maar daar kan ik hem dus niet downloaden, dus kan mij iemand eventueel een directe link sturen? Of een andere oplossing?

Alvast bedankt.:smile:

Inactief
    Anoniem

Waarschijnlijk moet je een tweede account maken met een nederlandse ades enz.

Bijdrager
    tarun

Je kan ook proberen ING te vragen om de app ook in de Belgische store te plaatsen.

Bijdrager
    jeroenvanrutten
    tarun op 19 januari 2012

Je kan ook proberen ING te vragen om de app ook in de Belgische store te plaatsen.

Mag ik lachen?

Bijdrager
    Hailstorm

Hoezo? ING is gewoon in België actief.

Bijdrager
    jeroenvanrutten

Als ING de app in België wilde uitbrengen hadden ze dat wel gedaan. Dat veranderd echt niet om het ze even lief te vragen hoor…

Geblokkeerd
    Bento
    jeroenvanrutten op 19 januari 2012

Als ING de app in België wilde uitbrengen hadden ze dat wel gedaan. Dat veranderd echt niet om het ze even lief te vragen hoor…

Mag ík nu lachen?

Bijdrager
    Saabs
    Hailstorm op 19 januari 2012

Hoezo? ING is gewoon in België actief.

Ja dat klopt, maar dat werkt met Home’Bank en met een card reader. Bij de ING Nederland gebruik ik de mobiele service met tan-code.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Per store heb je een aparte account nodig, omdat die gelinkt is met het land van je adres in dat account.
    Dus om in de nederlandse store dingen te kunnen downloaden heb je een nieuwe account nodig met een nederlands adres, en huppakee:smile:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.