12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Frans van der Weide

ING Internetbankieren

Als ik vanuit het ING Internetbankieren een overzicht wil uitprinten van de mutaties komen deze nooit in A4 formaat op mijn printer.
    Altijd is er een verloop zodat het logo soms twee keer op het A4 vel staat. Echt lastig voor de overzichtelijkheid. Weet iemand hoe dit is op te lossen b.v. met een instelling??

Bijdrager
    Nikita

Staat je papierinstelling wel op A4 papier en niet toevallig op US Letter of US Legal?

Bijdrager
    Frans van der Weide

Nikita, Neem aan dat ik dit soort instellingen al heb uit geprobeerd, gebruik je ook ING internetbankieren en krijg jij de overzichten er wel correct uit?

Bijdrager
    Nikita

Ja, hier gaat het prima (hoewel de laatste keer een maand terug was zo’n beetje). Het afdrukken van zo’n overzicht die je als PDF kan downloaden (via ‘Overzichten’)

Bijdrager
    Beech

Mijn ING/Afschriften en Overzichten, derde hokje, kies je periode, download als pdf, daarna kun je ze prima uitprinten.

Bijdrager
    Frans van der Weide

Soory voor de wat verlate reactie, maar het gaat om het volgende overzicht;
    In het hoofdscherm onder de rubriek “direct doen” optie overzicht en saldo. Selecteer een rekening dan in de grijze balk optie zoeken. In dit scherm kan ook een overzicht worden gemaakt, met de mogelijkheid een overzicht per soort af- of bijschrijving. Na het selecteren kan het overzicht worden afgedrukt en nu ontstaat het probleem in de layout. Zie het printvoorbeeld.

Bijdrager
    Nikita

Dan is er hier niks aan de hand. Als ik ‘m open in Voorvertoning (als PDF) staat alles keurig binnen de marges.

Bijdrager
    Frans van der Weide

Dank je wel Nikita, ik denk dat we niet over de zelfde overzichten praten. Het gaat niet om de overzichten van de bank-afschriften, maar overzichten die zelf zijn samen te stellen, zie het beschreven pad. Maar toch bedankt voor je reacties

Bijdrager
    Nikita

Ik heb precies gevolgd wat je hierboven hebt omschreven, dus dat zou dan ook exact hetzelfde moeten geven. Ik druk het alleen niet af naar mijn printer maar naar PDF op het scherm.

Bijdrager
    Frans van der Weide

Nou Nikita, dat doe ik ook, het afdrukken naar een PDF printer. Ik kan hier geen bijlage toe voegen, anders zou ik je een voorbeeld kunnen laten zien. In de lay-out instellingen heb ik veel geprobeerd maar geen oplossing kunnen vinden, wat natuurlijk niet wil zeggen dat die er niet is.

Bijdrager
    lord anubis

Even kijken of we over het zelfde schrijven.
    Welke safari?

Ik zie ook verschillen als ik het via m lion doe of maverick.
    Kies eens print-> je printer -> dan links onder “pdf in preview”
    Dus geen “pdf printer” kiezen als printer.

Hth

Bijdrager
    1984

Ik zat er bij ABNAMRO ook naar te zoeken sinds het veranderd is…… kijk even op de stie van de bank

Hoe print ik bij- en afschrijvingen uit?

U was gewend dat u via een knop uw bij- en afschrijvingen kon afdrukken. Deze knop ontbreekt tijdelijk in het vernieuwde Internet Bankieren. We begrijpen dat dit vervelend is. Daarom komt de printmogelijkheid in de loop van dit jaar weer terug. In de tussentijd kunt u printen op een andere manier. Als u inlogt komt u in het overzicht van uw rekeningen. Klik op een rekening. U gaat dan naar de bij- en afschrijvingen van die rekening. Daar vindt u rechtsboven ‘rekeningopties’. Kies voor ‘afschriften downloaden’ of ‘mutaties downloaden’. Vervolgens kunt u de documenten uitprinten. Bekijk de instructievideo over rekeningafschriften downloaden. http://static.abnamro.tv/?media_id=284482

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.