20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Finisher

ING Bank

Sinds een aantal dagen ondervindt ik enige problemen met de ING Bank site (voorheen Postbank).
    Of ik krijg een melding dat ik mijn gegevens niet beschikbaar zijn of dubbele afschrijvingen terwijl het maar een keer is afgeschreven. Dat soort vervelende probleempjes.
    Ik gebruik Safari 4.0.1.

Zijn er meerdere onder jullie die dit probleem herkennen?

Bijdrager
    hokkie

Ik zit ook bij de ING, maar ondervind geen problemen.

(safari 4.0.1)

Bijdrager
    Vergeten5

Wellicht een fout in de administratie van ING.
    Had laatst ook een probleem dat er geld was afgeschreven, terwijl daar geen melding van was gemaakt. Even later stond deze melding er wel weer bij.
    Je zou kunnen bellen met ING bank?

Bijdrager
    queenfan

Idem hier ook een ing gebruiker maar geen problemen.

Bijdrager
    puccini
    ”Finisher”

Sinds een aantal dagen ondervindt ik enige problemen met de ING Bank site (voorheen Postbank).
    Of ik krijg een melding dat ik mijn gegevens niet beschikbaar zijn of dubbele afschrijvingen terwijl het maar een keer is afgeschreven. Dat soort vervelende probleempjes.
    Ik gebruik Safari 4.0.1.

Zijn er meerdere onder jullie die dit probleem herkennen?

Hier totaal geen probleem, werkt vlekkeloos (al jaren)

Het enige is de ongeldige certificaat melding die ik bij de ING krijg in combinatie met safari 4.0.1.

Overigens Firefox werkt ook goed.

Bijdrager
    iErnst

Als ik internetbankier bij ING of Rabobank gebruik ik altijd Firefox.

Bijdrager
    t551248

gaat bij mij met safari en firefox prima!

Bijdrager
    Hermanko

Ja, ik heb iets dergelijks ervaren en gebruik er nu Firefox voor.

Bijdrager
    checky

Met de laatste versie van Safari werkt alles goed (bij mij)

Bijdrager
    Japsuh

Bij mij werkt alles gewoon zoals het hoort, zelfs geen verkeerd certificaat oid. (Safari 4.0.1)

Bijdrager
    Vodka

Aan welke voorwaarden moet mijn browser voldoen om Mijn ING te kunnen gebruiken?

Om gebruik te maken van Mijn ING moet u beschikken over:

* PC met modem, kabel- of ADSL-aansluiting
    * Internetabonnement
    * Minimale schermresolutie van 800×600

Aanbevolen configuraties:

* PC: Windows Vista Home Premium + Internet Explorer 7.0
    * Mac: MacOS 10.5 + Firefox 3

Recente versies van browsers zijn te downloaden op websites, zoals:

* Microsoft Internet Explorer
    * Mozilla Firefox

De ING ondersteunt geen andere systemen. Het is mogelijk dat Mijn ING wel werkt onder andere systemen. De ING kan dan echter geen volledig goede werking garanderen.

Bijdrager
    G-Force

Hier werkt het opzich ook goed, alleen blijft het inloggen bij mij vaak hangen. Ik moet dan meerdere malen refreshen. Ik zal Mijn ING eens met Firefox gaan gebruiken.

Bijdrager
    De Henk

Al eens over gebeld met ING. Firefox gebruiken was ’t advies, hun site schijnt niet geschikt te zijn voor Safari
    maar werd aan gewerkt…

Moderator
    Strifer

ik heb altijd postbank en ing gebruikt in combinatie met safari. geen enkel probleem hier, ook niet met de nieuwe versie.

Bijdrager
    Hansi2124

Geen problemen i.c.m. Safari 4.0.1

Bijdrager
    topaj

Rabobank werkt helaas niet in Safari

Bijdrager
    Hansi2124

o.a. daarom zit ik ook bij de ING;-)

Bijdrager
    Hostyle

ING werkt goed, maar heeft de laatste tijd wel een paar keer moeite gehad met het laden van mijn rekeningoverzicht van af- en bijschrijvingen. Na een switch tussen de pagina’s werden de gegevens wel weer geladen. Ik denk niet dat het aan Safari ligt, maar aan ING en wellicht drukte op de servers. Zie ook de melding bij de pagina met de TAN-code:wink:

Bijdrager
    Pokerface

Ik lees dat sommige mensen geen problemen hebben met de site van de ING in Safari. Zouden jullie eens naar de volgende link willen gaan en daar proberen een doorlopende reisverzekering aan te vragen?

http://www.ing.nl/particulier/verzekeren/reisverzekeringen/index.aspx

Ik krijg dan de melding dat Safari niet ondersteund wordt. Ik heb ING hier al een bericht over gestuurd, maar die verwijzen naar een artikel op deze site van 5 jaar geleden. Safari wordt niet ondersteund, maar de klacht is doorgegeven. Zucht… En dat is dan de grootste bank van Nederland. Ik zeg: allemaal massaal aan ING gaan vragen waarom Safari niet ondersteund wordt en melden dat Safari de native Mac browser is. Het moet toch te doen zijn om zoiets ook in Safari voor elkaar te krijgen? Of zit het probleem echt bij Safari en kan ING er weinig aan doen?

Inactief
    Anoniem
    ”Pokerface”

Ik zeg: allemaal massaal aan ING gaan vragen waarom Safari niet ondersteund wordt en melden dat Safari de native Mac browser is.

Euh… “vragen”? Jij hebt als Nederlandse belastingplichtige persoonlijk €3.000 aan ING gegeven, dan mag je gewoon “eisen” dat ze Safari ondersteunen. :moe:

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.