6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    jasper050

ING Apple Pay in de USA werkt dat?

Ik heb de Nederlands ING Apple Pay en het werkt prima in Nederland en in Europa.

Ik ben nu in New York en pasgebulk staat op wereld maar hier werkt het dus niet op de Apple Watch of iPhone. Na een lang chat gesprek (wacht gesprek) met ING kwam men met de oplossing dat de regio moet worden aangepast naar Verenigde Staten. Heb dit gedaan in IOS op de iPhone en ook in de Watch App. Het werkt nog steeds niet. ING is pas na het weekend weer bereikbaar en ben net ook even bij de Apple Store van WTC geweest en die zeggen hardware en software is goed dus het zou wellicht een restrictie kunnen zijn van mijn bank.

Weet iemand wellicht hoe het zit? Werkt het niet in de USA of doe ik iets fout?

Bijdrager
    GoeieDag

Staat jouw pasje open voor betalingen op het Noord-Amerikaanse continent? Te regelen via je de app (bij de meest banken iig).

Bijdrager
    jasper050

Zoals gezegd pasgebruik staat op “Wereld”

Bijdrager
    McPim

Apple Pay bij ING is voorlopig een ‘Maestro’ card en zal in de USA op weinig plekken worden geaccepteerd. Zodra de koppeling met Mastercard komt zal dit geen probleem meer zijn.

Bijdrager
    jasper050

Dat zal het zijn, ben nog geen Maestro tegen gekomen behalve bij de ticket machines van de Subway maar heb deze apparaten nog niet gezien met contactloos betalen.

Bijdrager
    jorikcaljouw

Via de bunq omweg heb ik ook een debit MasterCard op Apple Pay, die werkte prima in de VS de laatste keer dat ik daar was. Dus het zal inderdaad de zeer matige Maestro acceptatie in de VS zijn.;-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.