12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Pieper

Ing app werkt niet na Update OS12

Heeft er iemand problemen met de ing app. Deze werkt niet meer na update OS12.

Deze middag na een update van de VRT app werk deze ook niet meer.

Bijdrager
    Shmoo

Bij dit soort financiële apps kan ik mij voorstellen dat je het device opnieuw moet verifiëren. Dus inloggen op de website van de bank en kijken bij devices wat voor type devices er allemaal staan.  Je iPhone uitloggen en opnieuw inloggen doet denk ik wonderen.

Bijdrager
    BigDog

Hier geen problemen met de ING app, laatste update van de ING app bij mij was 11 september

Bijdrager
    Wimusia

<p class=”cite”>Pieper op 19 september 2018 om 19:15</p>

Heeft er iemand problemen met de ing app. Deze werkt niet meer na update OS12.

Deze middag na een update van de VRT app werk deze ook niet meer.

ING-app werkt zonder problemen in IOS 12, op mijn iPhone SE en iPad Air 2.

Moderator
    Night

Zet je iPhone eens uit en weer aan?

Bijdrager
    Rickconga

Bij mij werkt de app wel . Alleen als ik de widget open, dan wordt het scherm zwart, en kom weer op het home screen. (ipad 4 mini). Dit was ook al voor de update.

Bijdrager
    Wimusia

<p class=”cite”>Rickconga op 20 september 2018 om 08:24</p>
    Bij mij werkt de app wel . Alleen als ik de widget open, dan wordt het scherm zwart, en kom weer op het home screen. (ipad 4 mini). Dit was ook al voor de update.

Klopt, hier net zo. Vanuit  de widget geschetste problemen, die er ook in IOS 11 waren.

Bijdrager
    IGBA

Bij werkt(e) de app zowel in iOS 11 als iOS 12 volkomen normaal (iPad Air 2).

Bijdrager
    Wimusia

Ja hier ook, behalve als je de widget opent.

Bijdrager
    Gitte65

En als je app verwijdert en opnieuw installeert?

Ik krijg namelijk bij mijn Rabobank app een waarschuwing dat mijn huidge app niet werkt op iOS12. Zou ik iOS12 installeren dan moet ik de app verwijderen en de nieuwe app uit de Appstore laden.

Misschien dat dit ook voor de ING app geldt?

Bijdrager
    Pieper

Vandaag melding van de bank gekregen dat er een update is zodat de app nu compatibel is met OS12. Dat is SNEL!!!!!!! Een week nadat Os12 in uitgebracht, hebben ze daar liggen slapen??? Dit was voor de Belgische versie van de app

Nietemin iedereen bedankt voor de reacties

Bijdrager
    bartvdv

<p class=”cite”>Pieper op 25 september 2018 om 15:24</p>
    Vandaag melding van de bank gekregen dat er een update is zodat de app nu compatibel is met OS12. Dat is SNEL!!!!!!! Een week nadat Os12 in uitgebracht, hebben ze daar liggen slapen??? Dit was voor de Belgische versie van de app

Af en toe wil je daar iets aan toevoegen, zoals een schop onder de kont voor de poster; maar wis je dat bericht toch maar omdat sommigen het nooit zullen leren.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.