19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:

Bijdrager
    rabbit1986

InformatiStudent die wil switchen …

Hallo iedereen

ik studeer momenteel MCT ( Multimedia en CommunicatieTechnologie).
    Dit houdt ongeveer in:

-Programmeren ( VB.net, Java)
    -Multimedia( Flash, Photoshop)
    -Office automation( Acces, Mysql)
    -Webdesign(PHP, ASP, … )

Deze laptop dient hoofdzakelijk voor school, maar uiteraard ook daarbuiten.

Nu had ik gedacht van het Apple OS X te gebruiken voor mijn vrije tijd, wat browsen, wat fotoshoppen, maar meer dan dat zal er niet gebeuren.

Onder XP zou ik dan al mijn beschreven schoolactiviteiten doen.

Nu heb ik de vraag:

Kunnen jullie me garanderen dat ik al die applicaties zal vlekkeloos kunnen draaien? Draait windows vlekkeloos?

Ik heb al video’s gezien op youtube waar het toch niet zo vlotjes installeren is e.d….

Ik ben van plan de macBook pro te kopen van 2,0 ghz met 15inch scherm.

Ik ben gewoon wat bang om achteraf dingen niet te kunnen doen voor school.

overtuig me aub, en wees aub ook eerlijk in uw argumentatie, ik weet dat hier veel apple liefhebbers zitten, maar indien windows in een bepaald aspect beter is, zeg me dat dan ook.

ENLIGHTEN ME PLEASE :D

Bijdrager
    J.

ik deed dezelfde richting.
    en ik deed enkel porgrammeren in windows. Al de rest kon ik in osx doen. Wat ik wel irritant vind aan apple hardware en windows is dat de tekens anders op je toetsenbord staan dat dat van een apple laptop. Misschien dat dat met leopard nog verandering in komt. Maar over het algemeen heb ik nooit geen problemen gehad. Ik was er trouwens niet de enigste met een mac. Er waren er nog 3 andere, op een groep van 40

Bijdrager
    rabbit1986
    ”J.?”

ik deed dezelfde richting.