9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Munchlax

Informatie over TR/Buzus.dhte ?

Hallo,

Ik heb daarnet mijn Mac gescand met MacKeeper en die vond TR/Buzus.dhte ergens, ik wil eens weten wat het doet. Kan een van jullie dat vinden?

Bedankt,

Bijdrager
    Hansi2124

Ja hoor eens, luiwammes. Ooit van Google gehoord?
    http://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=TR/Buzus.dhte&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=jqKDTOnGBZCFOOS3rZgO

De rest mag je zelf doen voor straf……

Bijdrager
    Munchlax

En waarom denkt iedereen van iedereen dat men het niet al heeft opgezocht?

EDIT Google helpt dus niet zoveel:
    1. “Gratis virusscan” ofzoiets
    2. “Nieuwe virussenupdate” ofzoiets
    3. Zie punt twee.
    4. .amo ? .dhte , toch?
    5. “Waarom doet m’n browser raar nadat ik mijn trojanen heb weggegooid”

enzovoort.

Bijdrager
    Hansi2124

Omdat je dat ook nergens vermeld.

Bijdrager
    Munchlax

Laten we weer eens ontopic gaan.

Bijdrager
    Realmusic

Lekker vriendelijk sfeertje Hansi2124..
    Deze meneer weet duidelijk niks van virussen.. hoeft ook niet. hij heeft een mac:-)
    Dus elke hulp is welkom…
    Ik weet wel dat er grote database bestaat bij een paar grote virusscansite.. onder andere bij Norton en McAfee… Daar zou je eens kunnen kijken, daar staat ook vaak hoe het kunt verwijderen…

Bijdrager
    Munchlax
    Realmusic op 05 september 2010

Lekker vriendelijk sfeertje Hansi2124..
    Deze meneer weet duidelijk niks van virussen.. hoeft ook niet. hij heeft een mac:-)
    Dus elke hulp is welkom…
    Ik weet wel dat er grote database bestaat bij een paar grote virusscansite.. onder andere bij Norton en McAfee… Daar zou je eens kunnen kijken, daar staat ook vaak hoe het kunt verwijderen…

Ik heb het al gequarantineerd met MacKeeper.;) Hier komt zometeen een EDIT.

(Soort van offtopic: @Hansi2124, inderdaad, de gemiddelde mens vindt het nogal onaardig als je een luiwammes genoemd wordt. Probeer daarmee te stoppen, alstublieft.)

Bijdrager
    Pieterr

@Munchlax: Je hebt nogal veel praatjes voor een manneke van 13, vind ik. Hans is een van de behulpzaamste mods op dit forum. Als je dus wilt dat hij jou een volgende keer weer probeert te helpen met het beantwoorden van je vraag, doe je er beter aan hem niet de les te lezen. Jij had namelijk niet verteld wat je zelf al allemaal uitgezocht had, en dat is doorgaans wel zo handig om te doen als je hier op het forum een vraag stelt. Je moet de mensen niet de kost willen geven die zelf nog niets gezocht hebben als ze hier iets vragen. Het “luiwammes” had Hans overigens vast als een grapje bedoeld. Daar moet je niet te zwaar aan tillen.

Bijdrager
    Hansi2124

Inderdaad Pieterr (bedankt), “luiwammes” heb ik gekscherend genoemd (en straf ook uiteraard). Daarbij heb ik zelfs Google geraadpleegd, waar je kan vinden dat het een virus is. Een Windows virus, want iets voor de Mac kan ik niet vinden.
    Zolang men niet verteld dat en wat men al heeft uitgezocht, ga ik (en velen hier) ervan uit dat wij hier op OMT dat mogen gaan doen……
    Als je nou had laten weten wat je zelf al had gedaan om er achter te komen wat het doet, hoeven wij datzelfde ritueel ook niet nog eens te doen, snap je?
    Geen onwil van mij, maar ik ging gewoon uit van wat ik in je eerste bericht las.

Edit:
    Wat is een malicious virus?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.