4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    roosenton2

ineens loopt batterij iphone veel sneller leeg

titel zegt het al
    Ik heb niks groot veranderd aan de instellingen maar ineens lijkt het alsof de batterij sneller leegloopt.Ook zegt Battery doctor dat de opslamruimte bijna vol is en als ik dan kijk staat er in gebruik 2,4 GB over 9 Gb….Ik vind dat heel raar

Bijdrager
    joey0181

Kan weleens als je een App download dat die je batterij leeg trekt. Simpel verwijderen en kijken of het dan beter is, dat is mijn ervaring tenminste.

Bijdrager
    SunKeeper

Loop de belangrijkste zaken eens na:

Mobiele data, welke apps hebben het echt nodig en welke niet?
    Berichtgeving, welke apps zijn relevant en welke niet?
    Ververs apps op de achtergrond, kun je meestal helemaal uitzetten, als een app het nodig heeft wordt het speciaal gevraagd/aangegeven in de app.
    Locatievoorzieningen, welke apps hebben het nodig en welke niet? Als apps het nodig hebben wordt het vaak gevraagd/aangegeven in de app.

Kijk ook bij Instellingen > Algemeen > Gebruik > Batterijgebruik. Welke apps staan daar bovenaan, zijn dat ook de apps die je het meest gebruikt? Welke ”tijd sinds volledig opladen” kun je maximaal halen op een lading bij gemiddeld gebruik?

Bijdrager
    roosenton2

Sunkeeper..knappe 24 uur ,gebruik niet veel Safari overdag regelmatig watsapp……

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.