6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    WOZ

InDesign Tips: Exploring World Languages

http://www.creativepro.com/story/feature/20879.html

We live in a global village. Is your page-layout application up to the task of communicating in multiple languages and scripts? See how InDesign lets you compose European and Asian languages — in the same document — with equal aplomb.

Bijdrager
    ScubaMac

thanx WOZ -hier ga ik eens goed induiken.

Bijdrager
    Steve Brooklyn

hmmm zeer nuttig!!!

Thx!

Bijdrager
    Macpwm

Dank je voor de bruikbare tip:)

Bijdrager
    chm

Héél interresant, zelfs!
    Bedankt WOZ! 8)

Bijdrager
    WOZ

Graag gedaan, mensen. (Las op de site toevallig weer wat Taal troubles).
    Het gebeurd me zelf regelmatig dat ik Centraal europeese teksten moet zetten. Meestal Grieks, Turks en Russisch. Het is erg frustrerend om WORD files aangeleverd te krijgen die goed zijn, om in je opmaak er niets tot weinig mee te kunnen.

OSX en ID brachten verandering in mijn manier van werken. Zowel positief als negatief. Mijn Cetraal Europeese Gill deed het onder ID niet meer. Het was een gekocht font bij fontshop. Ik heb meerdere emails eraan besteed maar nog steeds geen antwoord gekregen. (Allison! Lees je dit? Wanneer belt de Service-dienst me eens terug?!)

Helaas wil Adobe dat ik ook een Indesign Centraal Eurpees aanschaf om goed met niet-westerse talen te werken. Eigenlijk is dit vreemd. Liever had ik een ‘echt’ europese Indesign (of een losse plugin met CE taalbestanden), waarbij ik de taal net zo gemakkelijk kan wisselen als nu bv Engels en Nederlands. Adobe, het OS ondersteund het, waarom ID niet? Dat zou écht te gek zijn!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.