10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    SterAppel

Indesign -> tekens -> verschuiving -> meer dan 25,4 mm

Is het mogelijk om een groter getal dan 25,4 mm in te geven.

En dan bedoel ik niet handmatig snijtekens of zo aan te geven. of document verkleinen!

Bijdrager
    FrankyP

Wat bedoel je?

Bijdrager
    SterAppel

Hey motormuis;-)

Wanneer je printopdracht geeft of een pdf aanmaakt

Bijdrager
    FrankyP

Aha. Nee, dat lijkt me niet. Mag ik vragen waarom je dat in *%$#-naam zou willen?

Bijdrager
    SterAppel

Moet banners laten maken en die moeten omzoomd worden en voorzien van ogen. er moet rondom 4 cm ‘vlees’ zitten en wil “snij”tekens hierbuiten laten vallen.

Bijdrager
    FrankyP

Wat je moet doen is een doc maken met 40mm afloop en 50mm “witruimte rond pagina”. In de tussenliggende ruimte trek je je eigen snijtekens, op stand uiteraard. Vergeet ze niet op de Registratie te zetten zodat ze (eventueel) in alle films komen.
    Succes.

Bijdrager
    SterAppel

Dan maak je dus zelf snijtekens, deed ik ook!. Niks mis mee…. maar mijn vraag is:

“Is het mogelijk om een groter getal dan 25,4 mm in te geven’

Bijdrager
    FrankyP
    Bijdrager
    SterAppel

THNX,

komt nu ook weer niet zoveel voor dat ik daar extra kosten voor wil maken. En je hebt dan waarschijnlijk het probleem dat anderen niet met je document kunnen werken omdat ze de extensie niet hebben..

ga nu naar huis pitte

Bijdrager
    dimelot

Misschien heel erg simpel gedacht, maar kan je niet printen zonder snijtekens?

Als zij aangeven dat ze 4 cm overvul willen hebben dan lijkt het mij dat ze ook wel weten hoe ze jouw document plaatsen op hun banner.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.