5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    cornel

indesign probleempje

Hoi,

heb een aantal basispagina’s aangemaakt in indesign.
    Hierin kan ik alles veranderen en aanpassen.

Echter als ik die pagina’s wil gebruiken als produktiepagina’s dan kan ik er niets meer mee.
    Niet klikken selecteren etc.
    alles blijft grijs.

Pls help

Bijdrager
    dimelot

Bij het pagina palet, bij het driehoekje (zie afbeelding)
    of
    Appeltje Shift Alt – L

Bijdrager
    computer space

Appletje-shift en op het object klikken dat je wilt aanpassen. Het stramienobject komt nu als bewerkbaar item op de pagina waarin je zit te werken. Wil je terug naar af, dan kun je nogmaals de stramienpagina in je pagina-tabblad op de werkpagina slepen. Reeds gewijzigde objecten blijven dan bestaan, dus die ben je er niet mee kwijt.

Bijdrager
    cornel

Thanx !

Ik ga het direct proberen
    :D

Toch wel lastig als je al 10 jaar een XPress gebruiker bent en nu wilt overstappen!!

Bijdrager
    Roland53

Toch wel lastig als je al 10 jaar een XPress gebruiker bent en nu wilt overstappen!!

Helemaal eens. Na Pagemaker en Quark (dik 10 jaar) is het in eerste instantie een hele overstap naar InDesign. Maar nu – na ruim een maand of vier – zou ik echt niet meer terug willen. Sterker: ik heb sinds kort Quark niet eens meer op mijn Mac staan… InDesign is geweldig vind ik… Wel heb ik veel hulp gehad van het boek InDesign voor Quark gebruikers, waar vanuit de Quark kennis uitgelegd werd hoe diezelfde functie in InDesign heet en hoe hem te gebruiken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.