5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    SvS

Indesign, probleem met pakket maken door plugins

Ik heb op 2 verschillende Macs aan een opmaak gewerkt (verschillende lokaties) 144 pagina’s!
    De ene heeft extra plugins en de andere niet.
    Uiteraard is er van de extra plugins geen gebruik gemaakt.

Nu wil ik pakket maken op de Mac waar geen plugin is geĂ¯nstalleerd in Indesign. Ik wil daar pakket maken, omdat een paar koppelingen verwijzen naar lokale externe HD’s. Maar het lukt mij niet, omdat indesign toch om plugins vraagt. Ik kan die ook niet uitschakelen dmv sleutelhanger? Hoe dan wel?

Bijdrager
    Ludo

Onder ‘indesign’ > plugins configureren, de gewraakte plugins uitzetten (nieuwe set maken)
    Als indesign vraagt om de plugins is er blijkbaar toch gebruik van gemaakt in het document, of het document is aangemaakt met de plugins actief.

Bijdrager
    Macteach

Open in de versie zonder plug-ins, negeer de waarschuwingen bij het openen. Exporteer vervolgens naar incx, open daarna opnieuw in de versie zonder de plug-ins en maak een pakket.

Bijdrager
    SvS
    ”Macteach”

Open in de versie zonder plug-ins, negeer de waarschuwingen bij het openen. Exporteer vervolgens naar incx, open daarna opnieuw in de versie zonder de plug-ins en maak een pakket.

Dank je! Deze deed ’t em. :lol:

Bijdrager
    SvS
    ”Ludo”

Onder ‘indesign’ > plugins configureren, de gewraakte plugins uitzetten (nieuwe set maken)
    Als indesign vraagt om de plugins is er blijkbaar toch gebruik van gemaakt in het document, of het document is aangemaakt met de plugins actief.

Had ik in begin ook geprobeerd, maar er is sleutelhanger, dit kan ik dus niet naar wens uitschakelen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.