2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    2getherdiver

Indesign Objectstijl

Hallo,

Ik heb een probleem met Indesign. Ik zal het zo uitgebereid mogelijk omschrijven. In een aangeleverd document zit een object met een objectstijl. Deze is via de Basis stijl aangepast. Niet netjes maar toch. Nu heb ik een nieuwe objectstijl aangemaakt en deze aangepast naar het object. Als ik nu het item kopieer naar een ander bestaand document dan verandert de kleur van rood (100/100) naar diep zwart(40/100).

Het item komt in 175 pagina’s voor dus individueel aanpassen is geen optie. Waarschijnlijk is er een bug in het document geslopen en neemt hij deze mee. Hij overruled de Basis instelling van het nieuwe document in ieder geval. Iemand suggesties?

Alvast dank. Indien vragen, shoot!

PS Kan helaas geen afbeeldingen plaatsen ivm de gevoeligheid voor een nieuwe campagne van…:-D

Bijdrager
    MouseMighty

Pak het object zoals het moet zijn en maak er dan pas een objectstijl van. Dan zal die ook de basis stijl overrulen. Zo hou je de stijlen schoon en apart. Let dan ook wel op hoe in de objectstijl de opties omtrent je alineastijlen gedefinieƫrd zijn. Stel anders ook even je vraag op http://www.nidug.nl:wink:

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.