3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Kirsie

Indesign CS2 doc plakken in Indesign CS1doc problemen!!

Ik heb een Indesign CS2 bestand gekregen die ik moet openen en knippen en plakken in een Indesign CS1 document.
    Dit openen geeft helemaal geen problemen, want hij is als een .inx opgeslagen, en het bewaren van het document ook niet maar…

Ik moet uit versie 2 dingen knippen en weer plakken in een bestaand Indesign versie 1 document, nou neemt hij de tekstspecificaties niet mee…!! het gaat om en groot bestand (magazine) (Wij werken dus met indesign 1 en diegene die ons helpt met opmaken met versie 2. Zijn aangeleverde spreads moet ik dus weer knippen en plakken in mijn document omdat wij uiteindelijk gaan aanleveren bij de drukker.)

Weet iemand hoe ik er voor zorg dat hij alles gewoon netjes mee kopieert? zoals verschillende typo’s binnen 1 kader… vast op basislijn…enz enz.. nu moet ik alles handmatig aanpassen… beetje onlogisch en zonde van mijn tijd dus..

ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest met mijn uitleg.

Alvast bedankt!

Groetjes Kirsten

Bijdrager
    KarelWillem

Vreemd dat dat niet meekomt.

Een pdf maken en die plaatsen is misschien een optie?

Bijdrager
    Kirsie

Tja het zou kunnen maar op sommige aangeleverde spreads moet ik nog een correctie doen.. en dan raak je het overzicht zo kwijt…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.