3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Nihilist

Indesign CS2: Automatische paginanummering in boek lukt niet

Ik ben bezig om een boek te maken met Indesign CS2, op basis van een aantal Indesign-bestanden. In elk van de .indd-bestanden is Automatische pagina-nummering aangezet. Verder heb ik in het boek Automatische paginanummering aangezet. Maar ergens gaat er iets mis. Het book-palette laat al zien dat er geen automatische paginanummering plaatsvindt, maar dat er na pagina 34 iets mis gaat. Ik heb dit document als ’s bekeken (Chapter 3) maar de instellingen in dit document zijn m.i. hetzelfde als bij de overige hoofdstukken. Ook het invoegen van andere chapters levert hetzelfde probleem op: automatische paginanummering in het boek gaat mis.

Heeft iemand een idee waarom dit mis gaat..? Ik heb ter illustratie 2 screens bijgevoegd

Boek palette
    Boek PDF

Bijdrager
    Blieper

Heb je misschien in het paginapallet een zwart driehoekje boven de pagina ergens niet op automatisch staan, dubbelklik er anders even op en kijk hoe de instellingen staan, vooral daar op pagina 34…

Stuur anders even het bestand zonder de tekst…, maar wel de paginering…

Gr, Blieper

Bijdrager
    Nihilist
    ”Blieper”

Heb je misschien in het paginapallet een zwart driehoekje boven de pagina ergens niet op automatisch staan, dubbelklik er anders even op en kijk hoe de instellingen staan, vooral daar op pagina 34…

Stuur anders even het bestand zonder de tekst…, maar wel de paginering…

Gr, Blieper

Volgens mij heb ik in de master twee tekstvlakken aangemaakt met automatic page numbering, maar ik zal even de documenten goed doorlopen. Het lijkt me een klein iets wat ik domweg over het hoofd zie.

Anders stuur ik je wel even het indd-file. Bedankt voor je aanbod in ieder geval!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.