9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Patries

InDesign CC2017 voorinstellingen printen & Downloadfout

InDesign CC onthoud mijn voorstellingen voor het printen maar 1 dag!:(
    Wel wat onhandig, zou zoveel tijd schelen als hij dat gewoon blijft onthouden, kan dat door een update komen? Heeft iemand anders dit ook?
    Dacht eerst dat het aan onze nieuwe printers lag, maar zij zeggen dat dat aan Adobe ligt …

Verder vind ik het synchroniseren niet echt soepel lopen, geeft vaak meldingen, is traag. Nee, ik gebruik geen vreemde tekens en spaties in mijn bestandsnamen. Zou dit ook op een andere manier kunnen? Ik werk vaak thuis en op kantoor, dus het lijkt dan echt wel fijn werken (als het goed werkt).

En dan heb ik ook regelmatig de melding: “Downloadfout, Kan Adobe servers niet bereiken (403)”, mijn internet verbinding van thuis en op mijn werk zijn in orde. Heb nu al regelmatig gehad dat ik op mijn werk aankom of andersom er niks is gesynchroniseerd, niet handig! Nu houd ik het wel in de gaten en stuur ik de bestanden soms voor de zekerheid naar mijzelf, maar dat is natuurlijk niet echt heel lekker werken. Iemand een idee wat ik hieraan zou kunnen doen?

Bijdrager
    SvS

Aiiii… een bekend probleem, ook bij mij een aantal van hierboven is bekend.
    *abonneer op topic* in afwachting van oplossing/reacties (hoop ’t ook!)

Ik wil ook nog gewoon instellingen sync. terug!!

Bijdrager
    bartvdv

Je kan de printinstellingen toch bewaren, om het probleem te omzeilen.

Ik denk dat er af en toe nog een bugje naar boven komt in InDesign. Het kan soms gebeuren dat je een dropdown-menu niet kan aanpassen en het programma moet herstarten om het te verhelpen.

Verder heb ik geen last van bovenvermelde problemen.

Bijdrager
    Patries

Je kan de printinstellingen toch bewaren, om het probleem te omzeilen.

Als dat kon had ik dat inderdaad wel gedaan, maar dat werkt helaas ook niet:(

Sleutelbeheerder
    Night

Het zoveelste topic over de problemen met de Adobe Cloud functionaliteit. Het wordt toch echt eens tijd dat Adobe zijn zaakjes eens voor elkaar krijgt. Dit soort zaken speelt al sinds 2012 of zo…

Echt vervelend voor je, @Patries, dat jij ook hieronder te lijden hebt.

Bijdrager
    Patries

Echt vervelend voor je, @patries, dat jij ook hieronder te lijden hebt.

thnx! motiveert niet echt zo inderdaad:(

Bijdrager
    SvS

De eerste ├Ęchte concurrent moet nog opstaan… tot die tijd kan Adobe beetje aanklooien met teveel vernieuwingen, maar intussen de software foutjes niet echt fixen. Of handige features eruit halen WHY?!

Sleutelbeheerder
    Night

Hou het lokaal en gebruik Drop Box (of andere sync clouddienst) om te syncen met anderen.

Bijdrager
    SvS

Ja ik gebruik Cloudstation op NAS, werkt net zo goed als bekende clouddiensten.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.