7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    arw

indeling contacten op iphone

Goedemorgen medemaccers,

Ik heb een rare vraag en snap er niks van als ik in mijn adresboek kijk op mijn imac bij een bepaald contact dan staat daar het volgende:

naam
    bedrijf

tel werk
    tel mobiel
    tel fax

en nog wat andere gegevens als ik nu op mijn iphone kijk dan staat er:

Naam
    bedrijf

tel fax
    tel werk
    tel mobiel

zoals je kunt zien heeft hij de fax boven aan gezet waar kan dit aan liggen hij doet het niet bij alle maar bij sommige contacten iemand een oplossing ?

Bijdrager
    junjur

Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Ik verwacht eigenlijk dat dat gewoon willekeurig gaat.

ps. @arw: Misschien kun je op het gebruik van leestekens letten. Veel van je posts zijn erg onduidelijk omdat je niet de moeite neemt leestekens te gebruiken.

Bijdrager
    prullenbak

Volgens mij (maar weet niet zeker) kun je deze volgorde aanpassen in ‘adresboek’ op je mac. Op de pc is dat misschien in outlook.

Bijdrager
    arw

De volgorde op de mac in adresboek staat goed, echter niet op de iphone die wisselt het om ?

Bijdrager
    prullenbak

dan ben ik bang dat t ‘willekeurig’ is, of een logica die wij niet zien:)

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Ik ben een aantal uur bezig geweest om op mijn iPhone de adressen zo in de delen zoals ik wil, staan ze op mijn MacBook weer helemaal door de war. :S

Bijdrager
    arw

instellen in je voorkeuren bij contacten daar de bij het tabblad contacten het in de juiste volgorde zetten

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.