11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    pitoe

incredimail

Bestaat er iets zoals incredimail voor apple om saaie mails op een leuke, en eenvoudige manier op te smukken?
    Ik hoor het graag van jullie!

Bijdrager
    Lexis

Dat komt in Leopard. Dus ik zou zeggen heb nog even geduld.
    Maar tot nu toe is er vast wel een manier. Misschien is dit wat:
    http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&str=mail+templates&plt%5B%5D=macosx&x=0&y=0
    en dan de bovenste optie.

Bijdrager
    pitoe

dit is toch niet echt wat ik bedoel

Inactief
    Anoniem

Ik hoop dat zoiets dus echt nooit naar OSX komt… onzinnig programma en die vreselijke butler die je de hele tijd loopt te irriteren. :nietblij:

Bijdrager
    pitoe

zo help je me dus ook niet.Ik wil ook niet incedimail zelf, iets dat gelijkaardig, qua mails aantrekkelijk, en prettiger te maken!

Inactief
    Anoniem

Dear Randy,
    How are you? Sorry for my tardiness, but had trouble reaching the server and was doing research for email programs that are analogous to incredimail. Unfortunately, there is little if anything to report on icon/animation featured email for OS X. I think that OS X is so visual and full of wild icons that folks don’t feel a need for an email program that has icons that OS X puts to shame. The icons in incredimail are largely low-resolution, but fun little doo-dads to add some personality to your email.

However, when I had almost completely given up, something popped onto the screen for SigSoftware called Email Effects. This is their description:

“Email Effects is a program for Macintosh or Windows which allows pictures and drawings to be used in email, source code or any other plain text medium. It is the world’s premier ASCII art creator and is being used for greetings cards, signatures, program flow diagrams, maps, chemical structure diagrams, logos, and much, much more.”

Just go HERE and check it out:

http://www.sigsoftware.com/emaileffects/

Look at it this way: If I responded faster, I wouldn’t have had ANYTHING to offer and the extra research produced a RESULT> If you have time, let me know how you made out with it. Just “ask” a followup question to let me know, okay?
    Thanks!
    Jeffrey Wrobel:wink:

Bijdrager
    pitoe

zie je, ik wist dat er iets zinnig ging uit komen bij jou!:wink:

Inactief
    Anoniem

Heb jij geluk… er is nu echt iets dat op IncrediMail lijkt: NotifX. :sealed:

-> http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/27721

Bijdrager
    ToMiKoN
    ”Zakske”

Ik hoop dat zoiets dus echt nooit naar OSX komt… onzinnig programma en die vreselijke butler die je de hele tijd loopt te irriteren. :nietblij:

Ja, en vooral de banners die hij meestuurt verneuken je hele mailbox.

Oh ja. Het is simpel naar IncrediMail (Outlook Express -> Incredimail) over te stappen. Maar probeer maar eens in de omgekeerde richting te gaan (IncrediMail -> Outlook Express). Daar kom je maar door een extra (3th party) freeware tooltje door te downloaden.

Bijdrager
    Nietzman

Ik heb eens een opdrachtgever (En niet eens een kleintje, best wel een popijoopie baas van een vrij grote onderneming.) die incredimail-mailtjes stuurde. Altijd een feest van plaatsvervangende schaamte als we weer iets van de beste man hoorden.

Inactief
    Anoniem

@Nietzman… zelfde hier. Krijg ook met enige regelmaat IncrediMails van mensen waarvan je verwacht dat ze (gezien hun functie) toch beter zouden moeten weten. Blijkbaar is een hoge positie in het bedrijfsleven enorm geestdodend.:?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.