4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    jamba

Incredimail sound

Tja mijn vriendin heeft dus een pc (zucht) maar daar staat incredimail op leuk programmatje wat dus je email veel gezelliger maakt .Nu dacht ik daar wel even de soundfiles uit te halen om die te gebruiken in Apple’s Mail.
    Weet iemand of dat kan of waar die soundfiles staan op het internet?

grtz. Aljo

Bijdrager
    Urbin Design

[mod:2f35d3f6a8=”Urbin”]Je kan bijna elk geluid toevoegen aan mail. Toevoegen via de preferences. Voeg toe/Verwijder. Tevens heb ik deze topic naar iApps verplaatst.[/mod:2f35d3f6a8]

Bijdrager
    Josh

Wat leuk mail te ontvangen van vriendinnen. Als ze incredimail hebben geinstalleerd geeft de post bij mijn Entourage in elk geval een totale processorcapaciteitsinbeslagname, volgens de CPU-meter.
    Wat heb ik niet lang gepuzzeld hier achter te komen. Ook legde ik eens de vraag in MacOSX voor waar toch die geheimzinnige vastloper vandaan komt. Het is dus gewoon dat versierprogrammaatje…

Bijdrager
    Deskman

Incredimail is ongelofelijk kut. Ik kan er niks anders van maken. Nogal wat emailprogramma’s slaan op hol en het kost een fikse tijd voordat je je mailtje kunt openen. Incredimail werkt volgens mijn in java of javascript waar geen enkele Mac raad mee weet.
    Ik ben inmiddels zover dat Incredimail bij mij ongelezen naar de spam gaat. Ze zoeken het maar lekker uit op die windhoosmachines. net als die kerstmailtjes die je van jan en alleman krijgt met achtergrondjes, onleesbare teksten en meer onzin.
    Zullen we afspreken dat wij de promokreet van incredimail niet nodig hebben op onze machines:
    [size=18:eeb773a0ee]’Express yourself, impress your friends'[/size:eeb773a0ee]
    Dus:
    [code:1:eeb773a0ee] /"
    / ASCII RIBBON CAMPAIGN
    X against HTML MAIL
    / and POSTINGS[/code:1:eeb773a0ee]

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.