6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    hamersvelt

Inconsistente gegevens iCal

Ik heb de threads gelezen, maar voor mij kwam daar geen oplossing voor. Ineens krijg ik een foutmeldeing bij de synchronisatie van iCal. “Synchronisatie van ‘Agenda’s’ niet mogelijk vanwege inconsistente gegevens. Zorg ervoor dat de gegevens op uw computer geldig zijn en stel vervolgens Agenda’s op MobileMe opnieuw in via Systeemvoorkeuren.’

Ik heb nu al een aantal keer mijn registratie verwijderd bij ‘Geavanceerd’, dit mocht niet baten. Alles geprobeerd opnieuw in te stellen.

Ik heb een gedeelde agenda op het werk, dus durf niet de hele agenda te resetten.
    Hoe kan dit ineens gebeuren en hoe kan ik het weer oplossen?

Bijdrager
    jackbos

Gek. Dat had ik net ook.
    Nooit eerder last van gehad.
    Wellicht wordt er ‘iets’ op MobileMe gedaan waardoor we hier last van hebben? De statuspagina van MobileMe gaf geen bijzonderheden.
    Ik heb het voorlopig maar even zo gelaten. Kijk later er nog even naar.

Bijdrager
    Pieterr

Ik heb er ook last van. Ik synchroniseer m’n iPod touch met de nieuwe iTunes 8.1, en krijg dezelfde melding. Ik heb overigens geen MobileMe. Nog niet écht de noodzaak gevoeld om er dieper in te duiken maar als iemand een oplossing weet…

Bijdrager
    jackbos

Zonder iets te doen is hier weer alles normaal.
    edit: toch nog niet helemaal ok.

Bijdrager
    J.Baauw

Ik heb dit probleem dus ook.

Raar he.

Bijdrager
    dikketienes

Voor de mensen die hier nog meer mee te maken krijgen. Het topic is namelijk al weer een maandje oud maar ja.

Ik had het zelfde probleem. En al mijn gegevens stonden niet meer op mijn mac’s alleen maar op mobile me. Dus het was niet mogelijk om alles van mobile me te vervangen door de gegevens op mijn mac.

Heb 2 uur in de chat gezeten met meerdere mensen van Apple. Die konden het niet oplossen dus heeft er een mobile me engineer naar gegekeken. Die kon het ook niet oplossen. De enige oplossing was de gegevens replacen op mijn mobile me door de gegevens die ik wel had op mijn computer. Dit uit eindelijk gedaan en alles werkte weer. Maar wel de helft van mn agenda kwijt.

Heb 1 jaar gratis mobile me gekregen als compensatie.
    Hoop dat mensen hier iets aan hebben.

Gr Dick

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.