19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Mona

Inbraak: Canon D400, Externe HD, iMac en Macbook Pro weg!

Bij een klasgenoot is in gebroken, bovenstaande is allemaal weg! Zijn er, dat jullie weten, mogelijkheden om (naast de regulieren wegen) de spullen te kunnen achterhalen!? Alle tips zijn welkom!

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Sites als Marktplaats in de gaten houden… hopenlijk was het verzekerd?

Bijdrager
    sven-

Als zaken als Back 2 My Mac aanstonden kun je misschien nog het een en ander regelen. Anders wordt het lastiger…

Wel vervelend zulke dingen.

Bijdrager
    svan

Op tweedehandsmac.nl kun je je mac op laten nemen als gestolen…

Bijdrager
    julesp
    Bijdrager
    Leopard Da Vinci

Verzekerd. Dit spul hoort toch gewoon bij je inboedelverzekering?

Inactief
    Anoniem

Is het niet zo dat je bij de apple dealer even op aankoop het serienummer kan opvragen van de mac. dan kan je daar zowiezo een controle mee uitvoeren als hij denkt dat hij zijn gevonden zooi heeft teruggevonden. moet je wel mazzel hebben trouwens.

Bijdrager
    Nihilist

Ik kan bewijzen dat alles wat in mijn signature staat, reeds ruime tijd in mijn bezit is…..

Bijdrager
    carpebios

Is inboedelverzekering, gewoon verzekerd dus op dagwaarde.

Moderator
    Pete.Z
    ”carpebios”

Is inboedelverzekering, gewoon verzekerd dus op dagwaarde.

Dus met wat mazzel kan je dan een tweedehands camera terugkopen,en verder niks.

Hou Marktplaats in de gaten,je weet het nooit,maar ik denk eerder dat dit spul al lang verhandeld is in de kroeg,eerlijk gezegd.

Bijdrager
    Neptunus

Echt heel zuur is dat trouwens! Duizenden euro’s in een nacht naar de kloten… Verzekering zal er alles aan doen niets/zo min mogelijk te betalen. Aangifte lijkt me het eerste en inderdaad bovenstaande zijn ook goede tips.

Bijdrager
    Mona

@Nihilist
    Ja, ja …:P

@Neptunus

Idd zuur ja, zit zelf te denken om m’n Mac aan de muur vast te lassen, het zal je maar gebeuren …:?

Anyways; bedankt voor de tips, ik zal ze aan de betreffende gedupeerde doorspelen.

Bijdrager
    Neptunus

Mijn MacBook zit al een jaar lang met secondelijm aan mijn bureau vast, werkt perfect!:D

Bijdrager
    macker
    ”Neptunus”

Mijn MacBook zit al een jaar lang met secondelijm aan mijn bureau vast, werkt perfect!:D

Lekker mobiel op die manier :P

Bijdrager
    Neptunus

Inderdaad. Ik geef toe, het is wel een heel gedoe, met je bureau in de trein, maar je hebt wel een stevig en vlak ondergrondje!:P

Bijdrager
    hennep

lol

erg zuur, misschien een tip voor je maatje:

toen mijn ibook g4 werd ontvreemd heb ik naast het opgeven van de gestolen spullen aan de verzekering een brief erbij gestuurd. Hierin schreef ik dat ik een bepaalde restwaarde terug wilde voor mijn laptop, gebaseerd op een afschrijfperiode van 6 jaar. Dit kwam toen uit op een restwaarde van rond de 800 euro voor mijn iBook G4, tevens gaf ik aan dat ik tevreden was met een vervangend model. Ik was uiteindelijk tevreden met de totaal som, en de verzekering heeft nooit moeilijk gedaan.

Kortom, onderbouw je vervangingswaarde en vraag nooit de nieuwprijs, de verzekering is niet gek. Tevens denk ik dat het verzekeren van een MacBook Pro geen overbodige luxe is.

Succes ermee.

en zoek eens op undercover van orbicule!

Bijdrager
    postman

een beetje inboedelverzekering vergoed gewoon tegen aanschafwaarde. Alleen zorgen dat je je bonnen op orde hebt.

Bijdrager
    sven-
    ”macker”
    ”Neptunus”

Lekker mobiel op die manier :P

Neem je toch gewoon je bureau mee? Hoef je nooit te klagen over het bureau van een ander:P

Bijdrager
    Neptunus

Bureaus zijn best mobiel, je moet alleen de raar kijkende mensen negeren…:P

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.