2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Elstar

In welk bestand staan de playlists?

Ik heb net per ongeluk al mijn playlists in iTunes verwijderd. Erg jammer, want in sommige van die lijsten zat behoorlijk wat werk. Tja, had ik maar moeten back-uppen.

Nu ben ik aan het kijken of ik nog een oud bestand kan vinden om de playlists te herstellen, maar naar wat voor bestand moet ik zoeken? Het enige bestand wat ik heb kunnen vinden is een oudere ‘itunes music library’, waarin in ieder geval nog de lijsten staan zoals ik ze bedoeld had. Maar als ik die gebruik, verdwijnen meteen ook alle nummers die ik afgelopen twee maanden heb ingevoerd.

Weet iemand een manier om de playlists weer te herstellen, of desnoods van die oude library over te zetten naar de huidige?

Bijdrager
    stinky

volgens mij is het bestandje ‘itunes music library’ idd het bestand waarin alle info over je playlists, library, playcounts etc staat.
    ik maak daar maar regelmatig een backup van, sinds ik met een haperende itunes update ook alles kwijt was.
    als je een heel oude backup hebt, heeft het misschien geen zin om die te gebruiken, anders moet je alle recent ingevoerde nummers idd nogmaals invoeren en je playlists updaten. als je al veel playlists had, is het misschien wel de moeite waard.
    succes

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.