8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Borg

In Sims 2 Nightlife families importeren

Weet iemand of je in Sims 2 Nightlife ook families of personen uit University kunt importeren en zo hoe?

Bijdrager
    Borg

:cry:
    Nog geen reacties…
    Ik wil in Sims 2 Nightlife graag mijn studenten uit Univerisity gebruiken, maar ik weet niet of en hoe dat kan.
    Help!

Bijdrager
    mac osx rules

Bedoel je met de server verbinden en zo programma’s over zenden? :?

Als je dat bedoeld gaat dat zo: klik op ”GA” in het menu balk (boven) —> verbind met server —> en dan het i.P van de anders computer intypen.

(Als je je met een anders Server wil verbinden, moet zijn computer wel aan staan)

Bijdrager
    masuran
    ”mac

Bedoel je met de server verbinden en zo programma’s over zenden? :?

Als je dat bedoeld gaat dat zo: klik op ”GA” in het menu balk (boven) —> verbind met server —> en dan het i.P van de anders computer intypen.

(Als je je met een anders Server wil verbinden, moet zijn computer wel aan staan)

HUH? 8)

Hij bedoelt een virtuele Sims familie uit het ene spel in het andere importeren…
    Rare link die jij legt :wink:

Bijdrager
    mac osx rules

O :P ik dacht dat hij het hele spel draadloos over wou zetten naar andere computers

Srry ik ben geen Sims kenner :sealed:

Bijdrager
    Rickje

1) IK weet in ieder geval dat in je Documenten map (van de user) een mapje staat “EA GAMES” en daarin staat een mapje met allemaal instellingen van The Sims 2, Misshcien dat daar ergens een mapje Families of dergelijke staan. Dan kan je dat mapje of alleen de familie die jij wilt kopiĆ«ren naar je andere computer op dezelfde lokatie

2) Zit er in het spel niet gewoo een optie om een gezin toe te voegen…?

3) Misschien met behulp van The Sims 2 Bodyshop iets proberen,…?

Bijdrager
    Borg

Een gezin toevoegen kan inderdaad gewoon, maar ik heb in University met drie Sims gespeeld die ik nu graag in Nightlife weer wil gebruiken. Hoe doe ik dat?

Bijdrager
    David2

volgens mij horen ze er gewoon weer standaard bij te staan:o verder weet ik het ook niet heb hier geen ervaring mee sorry:wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.