5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Wijtze

In schakelen sluimer stand MBA

Beste OMT’ers,

afgelopen donderdag heb ik mijn nieuwe MBA binnen gekregen en ben er natuurlijk erg blij mee!

Er zijn echter twee dingen die ik graag wil weten en dat zijn:

– doordat op de nieuwe MBA de eject-toets is verwijderd en daar nu de power-toets voor in de plaats is gekomen. Werkt de toets combinatie cmd-alt-eject niet meer om de sluimer stand in te schakelen. Is er een mogelijkt om deze toets combinatie terug te krijgen? Gebruikte dit namelijk altijd op mijn oude MBP (late 2008).

– Verder vroeg ik mij of het schadelijk is voor de MBA om de mag-safe adapter te gebruiken van mijn MBP (85W ipv 40W) reis namelijk veel tussen Leeuwarden en Vlieland en had altijd twee laders op beide adressen.

Alvast bedankt,

Wijtze

Bijdrager
    Mick-23

1; wat ook handig is dat je met je muis naar een hoek in je scherm gaat en daar je sluimerstand hebt, geen sneltoetsen maar 1 beweging met je trackpad of muis.

2; durf ik geen antwoord op te geven, maar ik zou het gewoon doen. Lijkt mij van niet namenlijk:razz:

Bijdrager

2. dat kan sowieso, en is niet schadelijk.

Bijdrager
    Wijtze

@Mick-23

dank je voor de tip!
    Alleen ik heb net even gekeken en bij de interactieve hoeken zie ik alleen plaats beeldscherm in sluimerstand. Maar ik wil de hele computer in sluimer hebben..

Bijdrager
    Raddie

Dichtdoen, dan valt hij toch in slaap?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.