12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Charles

In Safari kan ik mijn uittreksel niet downloaden

Hallo iedereen,

Een probleem in Safari Als ik op de site Argenta (home banking), mij uittreksel niet downloaden.

De melding dat ik krijg is ” Geblokkeerd plugin”, uit de Ā hoofdzetel Antwerpen hebben ze een poging gedaan om dit te verhelpen , en niet gelukt.

Op vraag van de helper om eens over te gaan naar Chrome, en daar is het wel gelukt

Wat is de fout in Safari, en wat moet ik aanpassen

alvast bedankt

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door  Pete.Z.

Bijdrager
    KarelWillem

In Safari kan ik mijn uittreksel NIET downloaden.

Wellicht heb je in Chrome Javascript aan staan en in Safari niet?

Bijdrager
    Charles

In Safari isĀ  Javascript aan, vroeger werkte het wel, maar nu niet

Bijdrager
    KarelWillem

Wellicht heb je in Safari Javascript aan staan en in Chrome niet?

;)

Bijdrager
    ErikCh

Zou het kunnen zijn dat de er een PDF plugin geblokkeerd staat in je Safari browser?Ā  Dit komt vaak voor sinds Safari een nieuw systeem gebruikt voor het beheren van de plugins.

Je kan een overzicht vinden in Safari – Voorkeuren menu onder de Websites tab.

Als je daar PDF (indien geĆÆnstalleerd) toelaat voor elke website zou dit moeten lukken.

Alternatief is om de Adobe PDF plugin te verwijderen want Safari kan intern met PDF werken

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door  ErikCh.

Bijdrager
    Charles

Hallo Erik

Bedankt voor je reactie, ben gaan kijken zoals je geschreven hebt, maar de resultaat is nope niet gelukt de PDF zit er ook niet in

Alternatief is om de Adobe PDF plugin te verwijderen, Waar kan ik die vinden

Alvast bedankt

Vriendelijke groet

Charles R

Bijdrager
    ErikCh

PDF plug kan ook acrobat reader plug in zijn:-)

Normaal gezien staan de plug-ins inĀ Ā Ā /Library/Internet Plug-Ins

Je kan ook eens zien of je de default toepassing voor PDF files op je computer “Voorvertoning”/Preview is of niet.Ā  En dit naar Voorvertoning/Preview zetten.

Bijdrager
    silvercircle

Bij mij was het gewoon omdat onder “Beveiliging” “blokkeer pop-upvensters” aangevinkt stond.

Eenmaal uitgevinkt kan ik ik de uittreksels wel openen.

Vroeger werden ze gewoon gedownload, nu openen ze in een venster en moet je dan zelf bewaren.

De voorgestelde namen van de bestanden is overigens alles behalve veelzeggend:-)

Bijdrager
    Charles

Hallo ErikCh

/Library/Internet Plug-Ins heb gevonden, maar zijn uitgevinkt SAFARI/ voorkeuren /Websites

Voorvertoning wordt gebruikt als standaard voor het openen van PDF bestanden

HalloĀ silvercircle

ā€œblokkeer pop-upvenstersā€ is uitgevinkt

Met de browser Chrome gaat het wel, met Safari niet, na al gedaan wat mij gezegd werd is het nog niet gelukt

Alvast bedankt voor de respons

Bijdrager
    silvercircle

Ok, ik merk dat het bij mij ook niet meer lukt.

Zelfde foutmelding.

Na de geweldige wijziging van Argenta lukte het niet, het uitschakelen van de optie “blokkeer pop-upvensters” was toen de oplossing.

De uittreksels werden geleden in een nieuw tabblad.

Ik vind ook niet direct een oplossing…

Bijdrager
    Charles

OkĀ silvercircle

Dat klopt als een bus, na de ellende bij Argenta is het dan ook bij mij ook zo., zal dat eens melden aan mijn kantoor

wie weet komt er een oplossing uit de bus, ik blijf hopen

Bijdrager
    silvercircle

Ter info, ik heb het gemeld en reactie ontvangen per e-mail dat ze eraan het werken zijn om de site compatibeler te maken met Safari.

Dus ooit komt het, net zoals alles, in goed:-)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.