6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    TijhofGraphics

in Safari de muis verder naar links…. ?

Hoi,

Ik heb een wat onhandige titel omdat ik het niet in een paar woorden kan uitleggen.
    Het probleem is als volgt, overal in Safari (alleenin de webpaginas, niet in de Safari navigatie(menubalk, favorieten e.d.) overal op de webpagina’s dus denkt Safari dat mijn muis ongeveer 30 pixels verder naar links staat, terwijl ik hem op een andere plek zie.

Gevolg:
    Als ik dit bericht type en ik maak een typefout, klik je meestal met de muis vlak achter de foute letter.
    Ik zie de muis dus voor die letter, maar als ik klik klikt hij een letter of 5 verder naar links.
    Als ik op een site een mouse-over systeem heb en ik hou de muis rechts van de link:
    een link______<MUIS>
    Als ik mijn muis hou op het woord MUIS hierboven word “een link” oranje en als ik klik op MUIS open ik dus “een link”. Get the problem ?
    Etc.
    Etc.

Hoe kan ik dit oplossen ?

T
    Edit : Ik heb even verder gekeken in Safari en het blijkt overal te zitten(adresbalk, scrollbalk, Vorige, VOlgende) het zit alleen niet in : Favorietenbalkje, Statusbalk*, Titelbalk(sluiten,minimaliseren,maximaliseren).

* Dit betekend dat ik als ik mijn bericht bewerk ik in het grijze er rechts van moet lopen klikken als ik wil scrollen, als ik de uiterste scrollbalk wil gebruiken moet ik dus in de Finder klikken, maar dan ga ik ook echt naar de Finder…

Bijdrager
    Yaris

Heb je je Mac al eens herstart?

Bijdrager
    TijhofGraphics

‘k heb Safari herstart 2x en het was weg.

Had dit een paar maand geleden ook al eens.
    Het gaat wel weer normaal na 1 á 2 keer Safari on/off maar het is wel raar.

Bijdrager
    heroicnonsense

Gebruik je misschien Sticky Windows?

Bijdrager
    Oppie

Warrig verhaal idd, maar heb je niet per ongeluk een stukje ‘ingezoomd’ op je scherm?

Bijdrager
    DCage

Ik heb af en toe hetzelfde probleem. Vervelend maar gewoon eventjes het document sluiten en weer openen en het is weg.. bij mij althans.
    Succes!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.