5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jamezzz

in printerlijst kan ik geen hulpprogramma’s aanklikken

Hallo ik heb een probleem. Net mn nieuwe canon printer geinstalleerd. Op zich ging alles goed. Alleen nu moet ik de printkop uitlijnen. Dat zou dus moeten gebeuren vanuit hulpprogramma’s –> printerconfiguratie, dan de printer selecteren en dan op ‘hulpprogramma’s’ klikken. Nu is mijn probleem dus dat ik niet op hulpprogramma’s kan klikken als ik de printer geselecteerd heb.
    Het is overigens de enige printer die ik geinstalleerd.
    Ik kan dus eigenlijk niet verder met de installatie van de printer. Wie weet hier een oplossing voor of weet hier iets meer over?

O ja, de printer is via Airport aangesloten. ik weet niet of dat wat uitmaakt maar ja kdenk ik vermeld het maar even.
    [/url]

Bijdrager
    Oppie

Via AirPort werken die printer utilities in ieder geval niet.

Bijdrager
    Joffry

:apple: Ook bij b.v. een IP4000 moet je de printer op de USB poort van de computer aansluiten om de printerkop uit te lijnen.

Bijdrager
    Joffry

:apple: Sorry, ik lees net dat je juist bij de IP4000 de printerkop ook via de printer kan uitlijnen.
    Het installeren via de USB poort van de computer verdient de voorkeur, daarna kan je de verbinding maken via AirPort.

Bijdrager
    Jamezzz

Ah ok, dan zal ik het nog eens proberen als de printer gelijk op mn computer zit aangesloten.

:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.