9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    aruba

In Mail, Voorkeuren, Algemeen blijft grijs…

Sierra High, in Mail – Voorkeuren- Algemeen blijft grijs, opnieuw alles geïnstalleerd…blijft grijs..erg lastig want kan niets instellen.

Bijdrager
    McPim

Is er wel al een email account ingevoerd?

Bijdrager
    aruba

McPim, s er wel al een email account ingevoerd………ja,heb 2 email accounts die het gewoon doen…zenden en ontvangen.

Bijdrager
    McPim

Dat is heel bijzonder ;! . De andere tabs in ‘voorkeuren’, zijn die wel ok?

Bijdrager
    aruba

McPim, “”andere Tabs””? Archief,Wijgig,weergave etc etc. die werken zonder probleem, alleen onder Tab Mail doet het niet …wel accounts, voeg account toe etc etc…

Bijdrager
    McPim

Zo zie je maar hoe belangrijk het is om exact te zeggen wat je bedoelt (en liefst iets uitgebreider), wij zitten niet achter jouw Mac… Jij schrijft ‘Mail – Voorkeuren – Algemeen’ dus dan ga ik ervan uit dat je op ‘Voorkeuren’ klikt, en dat het eerste tabblad ‘Algemeen’ grijs is. Je bedoelt dus dat het menu-item ‘Voorkeuren’ zelf grijs is.

Dit is normaal gesproken alleen het geval vóórdat er een email account is toegevoegd. Kun je eens een nieuw account toevoegen/aanmaken, bv een GMail account?

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar geleden door  McPim.

Bijdrager
    aruba

Zo zie je maar hoe belangrijk het is om exact te zeggen wat je bedoelt (en liefst iets uitgebreider), wij zitten niet achter jouw Mac… Jij schrijft ‘Mail – Voorkeuren – Algemeen’ dus dan ga ik ervan uit dat je op ‘Voorkeuren’ klikt, en dat het eerste tabblad ‘Algemeen’ grijs is. Je bedoelt dus dat het menu-item ‘Voorkeuren’ zelf grijs is.
    Dit is normaal gesproken alleen het geval vóórdat er een email account is toegevoegd. Kun je eens een nieuw account toevoegen/aanmaken, bv een GMail account?

Je hebt helemaal gelijk, zal volgende keer aan denken, ga proberen nieuw account.

Bijdrager
    aruba

McPim,ivm 6 uur tijdverschil ben ik een beetje laat met reageren, ik heb Google Mail web geopend,daar een instelling activatie uitgevoerd ivm Gmail voor iMac….

ennnnnn voorkeuren werkt weer..,kan nu weer alleen instellen,thanx voor hulp en…Uw geduld, groet Jan,Aruba.

Bijdrager
    McPim

Geen probleem Jan, fijn dat het gelukt is! Groeten van de overkant 8-)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.