8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Vindplaats

In Mail SubPostbus naar een andere plaats verplaatsen

Hoe kun je in Mail een postbus die hangt onder een andere postbus verplaatsen naar een andere plaats maar dan niet als postbus die onder een andere postbus hangt

Bijdrager
    abbenhui

Slepen naar een plek tussen twee andere postbussen in?

Bijdrager
    Vindplaats

Ja, dat bedoel ik precies, Dus niet in een andere postbus maar er tussen. Als de te verplaatsen postbus van het 1e niveau is, dan is het geen probleem, echter als hij in een andere geplaatst is dan lukt mij dat niet.

Bijdrager
    abbenhui

Net even geprobeerd; kan echt probleemloos. (wel even goed mikken ? )

Bijdrager
    Vindplaats

Vreemd, waarschijnlijk doe ik dan iets verkeerd. Daarom zal ik mijn handelingen precies aangeven en tevens een voorbeeld van de Bladwijzers meesturen..
    In Safari open ik in het menu Bladwijzers > Wijzig bladwijzers en klap hier alles open. Vervolgens wil ik als voorbeeld de bladwijzer Amsterdamse Bos – Homepage verplaatsen tussen de bladwijzers Energie en Fietsen / wandelen, Zie bijgaand voorbeeld.

Bijdrager
    abbenhui

Bladwijzers??? Je had het over een mailpostbus ….

Nee, dit lukt mij ook niet. Je kunt wel schuiven maar niet met “losse” links tussen mappen. Dan schiet hij altijd in een map.

Bijdrager
    abbenhui

Wat wel kan:
    Maak een nieuwe bladwijzermap aan met dezelfde naam als degene die je wilt verplaatsen (in jouw voorbeeld: maak een map aan met de naam Amsterdamse Bos – Homepage). Vervolgens kun je de betreffende bladwijzer hier in kieperen. Die map kun je wel schuiven waarheen je wilt.

Bijdrager
    Vindplaats

Zo werkt dat inderdaad. Alleen heb ik dan van Amsterdamse Bos – Homepage een folder gemaakt waarin dus Amsterdams bos – Homepage staat, Dat is echter niet de bedoeling want dan krijg ik veel te veel folders. Sorry dat ik postbus verward heb met een bladwijzermap.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.