4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Vindplaats

In Mail dubbele postbussen dubbele accounts

In Mail heb ik enerzijds de postbussen Inkomend, Verstuurd, Ongewenste reclame en Prullemand. Per afzonderlijke postbus is er dan een verdeling van de accounts. Zo staat dus onder de postbus Inkomend account A, Account B enz. Tevens heb ik onderaan in de kolom Account A met daaronder postbus Drafts, Sentmail, Spam en Trash. Account B met daaraonder dezelfde postbussen. Deze postbussen zijn leeg, terwijl in de eerdere verdeling van de postbussen de berichten verschijnen. Zijn deze dubbele postbussen gebruikelijk en / of kan ik de accounts met de postbussen waar niets in staat verwijderen?

Bijdrager
    abbenhui

Ga op zeker: klik op zo’n lege postbus, bijvoorbeeld “Drafts” . Klik in de menubalk op Postbus en dan op “gebruik deze postbus als”. In dit geval wordt dat dan conceptenpostbus.

Dan verdwijnt de postbus uit de kolom.

Bijdrager
    abbenhui

En ?

Bijdrager
    Vindplaats

Zo juist heb ik het nog even geprobeerd. Zoals je schreef heb ik op de postbus Drafts geklikt en in de menubalk op Gebruik deze postbus als conceptenpostbus. Het vreemde is nu dat onder hetzelfde account een nieuwe postbus met de accountnaam erachter verschijnt. Dat betekent dus dat ik nu onder hetzelfde account twee postbussen Drafts hebt waarvan bij een de accountsnaam erachter staat.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.