6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    dewilde86

In Ears oordopjes in de wasmachine geweest :(

Mijn in ear oordopjes van apple zijn per ongeluk in de machine geweest, ben ze vergeten uit me broek te halen:( (Hoe stom kan je zijn, baal hier enorm van dat dit gebeurd is.)

Ze doen het nog wel maar links kraakt en rechts doet het normaal. De afstandsbediening werkt ook nog.

Zou ik nu terug kunnen naar de apple reseller om ze te laten maken of zien ze dat er water schade is??

Bijdrager
    Dr. Maddox

Oordopjes laten repareren? Nee, ik zou gewoon nieuwe kopen. Gevalletje helaas pindakaas.

Bijdrager
    dewilde86

Deze oordopjes waren 80 euro, het zijncde in ears van Apple. Ik heb ze nu een half uurtje in en ze doen het best goed. Het gekraak lijkt weg.

Bijdrager
    paradoxdesign

Tipje om natte spullen snel droog te krijgen….stop ze snel in een pak met droge rijst…Rijst absorbeert als een malle…!

Bijdrager
    Dr. Maddox

Deze oordopjes waren 80 euro

Dat is ook het uurtarief van een monteur;)

Goed dat ze het weer doen!

Bijdrager
    Robin Peek

Zoals het hier al meer staat, earphones worden over het algemeen niet gerepareerd. Stuur je ze wel in ter reparatie dan zal er waarschijnlijk worden geconstateerd dat de earphones slachtoffer zijn geworden van waterschade en dan komt het uur tarief al snel op (plusminus) € 80,00. Je earphones zijn dan nog niet gemaakt omdat ze buiten garantie vallen door de waterschade (valt logischerwijs niet onder de garantie!)

Mijn advies bij waterschade van earphones is dus vrijwel altijd: Nieuwe kopen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.